כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

המופע של The Angelcy נדחה לספטמבר

המופע של להקת The Angelcy בהיכל התרבות עם הקאמרטה ומקהלת זולת נדחה לתאריך 17 בספטמבר

המופע המתוכנן של להקת האנג'לסי אשר תוכנן להיערך החודש בהיכל התרבות בתל אביב נדחה בעקבות הנחיות והוראות משרד הבריאות האוסרות בימים אלו על התכנסות מעל 2,000 איש יחדיו. על כך הודענו לפני ימים ספורים.
כעת נסגר תאריך חדש לקיומו של המופע. כך נמסר מהאנג'לסי:

" אהבה בימי קורונה: הרינו לספר לכם שעקב האפצ׳י הענק שהעולם עובר כרגע אנחנו דוחים את ההופעה שלנו בהיכל התרבות. לא ניתן כרגע להושיב 2500 איש בחדר (יפהפה) לראות קונצרט (יפהפה, לדעתנו). כהבעת אמון בעתיד האנושות אנחנו מזיזים את הלילה שלנו בהיכל וקובעים אותו מחדש ל 17 בספטמבר. זה אחרי הוירוס (מאמינים ומקווים) ואחרי הקיץ (האם נטוס לאירופה? מה הולך לקרות?) ולפני החגים. רוכשי הכרטיסים קיבלו או יקבלו הודעות.זה באמת אחד הדברים היפים שעשינו, לטעמנו, ואנחנו מרגישים שזה יהיה שווה את ההמתנה הלא קלה עד שתבואו כבר לשמוע. נעבור את הקיץ ואחר כך נראה. מתגעגעים. האנג'לסי."

לרכישת כרטיסים ומידע נוסף: http://bit.ly/2sXnyxY

האנג'לסי לוקחים את הקהל ללילה של צלילה מוזיקלית עמוקה וחד פעמית אל תוך העולם שלהם.

הלהקה,שבשנים האחרונות פועלים ומופיעים ללא הפסקה באירופה ובישראל, מממשים לראשונה כמיהה של שנים לעבודה עם נגנים קלאסיים ועם מקהלת זמרים גדולה. היריעה המוזיקלית הרחבה והעשירה של הערב מהווה עבורם את הצעד המתבקש הבא במסעם הארוך ונובעת ישירות מתוך הד.נ.א היצירתי שלהם.

להקת האנג'לסי, שפרצה לתודעה וללבבות של הקהל הרחב עם השיר "Dreamer" ושאלבום הבכורה שלה "Exit Inside" זכה להצלחה רבה וכלל גם את הלהיטים "My Baby" Boy" ו-"The Call", הוציאה בשנה שעברה אלבום חדש Nodyssey .

כעת מגיעה להקת האינדי, אשר החלה את דרכה בהופעות סודיות במרתפי תל אביב, אל במת היכל התרבות.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא