כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

נעמה שטרית – Beg You

שיר ראשון לשחקנית נעמה שטרית, צפו בקליפ

אחרי לימודים עמוסים במלגות חשובות בסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין בשכונת התקווה התברגה נעמה שטרית בקאסט של התיאטרון הקאמרי ונטלה חלק בלא מעט הצגות, זה התרחש כבר לפני עשור, במהלכו הספיקה אף ללמוד ברימון ולזכות במקום הראשון בתחרות שירימון 2012 עם ביצוע מחווה לשירו של עמיר בניון – "הכל עד לכאן". אולם רק כעת היא פורצת כזמרת יוצרת עם שיר בכורה – Beg You שאת מילותיו היא כתבה וגם הלחינה בהפקתו המוזיקלית של עודד דיסטלמן. נעמה כתבה אותו באחד מימי רווקותה, שבורת לב מעוד אהבה שלא הבשילה. לימים, היא שינתה את שם השיר מ-LOVE ל- BEG YOU, כי השיר הוא אמנם שיר לאהבה, אך בעיקר  על הכמיהה אליה. 

כך נעמה על השיר הטרי – "…חיכיתי הרבה זמן לשתף אתכם בקליפ לסינגל הבכורה שלי והנה זה סוף סוף קורה, מצחיק שדברים מתקיימים אחרי הכל! הו כו הרבה זמן חלמתי פנטזתי ודמיינתי את הרגע! כשרחשים מתוקים מהכתף הימנית מאשרים לי שכל אשר ארצה, יקרה! ומנגד, בכתף השמאלית- המניאק שמוריד לי בנוסח חרדות, פחדים ומיני חרא. אבלללל אחרי תכנונים אינסופיים, הלוך ושובים טורדניים, שרבוטים של תסריט, נשירות שיער ופטנזיות עד אין קץ, זה קרה. עשיתי את שהפחיד אותי מכל ואני שמחה על כך עד מאוד ורוצה להודות מעומק ליבי לאנשים המדהימים והמוכשרים שעבדו לצידי במסירות ובמקצועיות של ענקים ואהבה גדולה! היממתם אותי! עזרתם לי להגשים חלום ולהתגבר על פחדים."

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא