כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

הופעות בינלאומיותסיקור הופעות

פארק חיות השעשועים

המופע של הצמד הבריטי Pet Shop Boys  חותם את אירועי שבוע הגאווה בתל אביב, אווירה ביתית בפארק הירקון. מוצ"ש, 10.06.2017. נכח, תיעד, רקד ומדווח – יובל אראל. הכתבה מתפרסמת במקביל גם במגזין "מגפון".

ניל טננט, פט שופ בויז, פארק הירקון. צילום: יובל אראל
ניל טננט, פט שופ בויז, פארק הירקון. צילום: יובל אראל

כמו המסיבות של פעם, לצלילי מוסיקת פופ המאופיינת בסגנון EDM שורשי ומהודק מבית היוצר של מכונת הלהיטים המשומנת והמשופשפת של ניל טננט וכריס לאו הלו הם הצמד הבריטי המהווה את הרכב האלקטרו פופ PET SHOP BOYS חגגו אמש באווירה די ביתית קרוב לשבעת אלפים צופים במדשאה של גבעת המופעים בפארק הירקון את סיומו של שבוע המסיבות והחגיגות בטייטל גאווה בתל אביב.

עיני החתול. פט שופ בויז, תל אביב. צילום: יובל אראל
עיני החתול. פט שופ בויז, תל אביב. צילום: יובל אראל

ההבטחה

יום שישי, שעת צהריים מאוד מוקדמת, באולם הוועידות הממוזג של מלון הילטון, תכלס, אחד החשובים שבמלונות תל אביב, יושב ניל טננט, סולנה של  PET SHOP BOYS ומציין לשאלות הכתבים כי "זוהי הפעם הרביעית שאנחנו מבקרים בישראל ובכל פעם מתלהבים ושמחים להגיע לכאן. יש לנו זיכרונות נהדרים מהקהל הישראלי. אנחנו מבטיחים לקהל חוויה בלתי נשכחת". משם אני עושה את דרכי בעיר הפקוקה ברגל לאורך הטיילת בואכה פארק צ'ארלס קלור כדי להביא את המראות והקולות מחגיגת סיומו של מצעד הגאווה השנתי, זוכר שסופו של השבוע יצוין בחגיגה בפארק הירקון.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

החגיגה

כריס וניל הגיעו לתל אביב במסגרת סיבוב ההופעות החדש "Super World Tour" שמלווה את יציאת אלבומם האחרון, השלושה עשר שלהם – Super, בשנה החולפת. כאמור זו הפעם הרביעית שהם נוחתים בתל אביב, לראשונה הם הגיעו לכאן בשנת 1999 וחזרו שוב בשנים 2009 ו- 2013. גם במופע שהתקיים אמש במתחם המופעים שכבר היה ערוך מראש לקראת המופע הצפוי של רוד סטיוארט הם שילבו את מיטב להיטיהם מתוך כלל אלבומי האולפן שלהם כשהם מלווים בוידאו ארט צבעוני ומרשים ורקדנים המוסיפים נופך תיאטרלי כחלק מהחוויה האודיו ויז'ואלית עצמה.

כדי להעצים ולהדגיש את העובדה שהמופע אכן מהווה חלק מחגיגות שבוע הגאווה, עצר ניל טננט,  את שטף השירים מיד לאחר השיר השני ופנה לקהל ואמר – "שלום תל אביב, אנחנו הפט שופ בויז, זה נהדר לחזור לכאן שוב, בסוף השבוע הגאווה הנפלא הזה, כולנו בתל אביב ילדי הפופ (The Pop Kids)" כשהוא זוכה לתשואות רמות מהקהל שהיווה מעין תערובת מרתקת של זוגות גאים מהארץ ומחו"ל, כאלו שהגיעו לכאן במיוחד בשל אירועי שבוע הגאווה, לצד מעריציה המקומיים של הלהקה, גאים או סטרייטים.

 צילום: יובל אראל .Pet Shop Boys in Tel Aviv
צילום: יובל אראל .Pet Shop Boys in Tel Aviv

אבל באמת, מה היה לנו אמש?

קרוב לשעתיים תמימות ועשרים ושניים שירים שבוצעו בדייקנות מדהימה ובלייב, לא פליי בק למרות שזהו עניין שגרתי במופעים שכאלו, ניל וכריס, שלוו הפעם בנגנים נוספים וברקדנים, הגישו לקהל את המיטב מתוך אלבומיהם, פורשים את הדיסקוגרפיה שלהם שכבר הפכה לאלמותית, להיטים וותיקים מהמאה שעברה לצד שירים חדשים מאלבומיהם המאוחרים יותר, המופע שבעצם לא נפל כלל מהמגניפיזם שאפיין את מופעם הקודם בחלל הממוזג של היכל הספורט ביד אליהו, אז בשמו המאוד מקורי נוקיה כיום בשמו העוד יותר מקורי מנורה, קיץ 2013, אורות, מראות, ריקודים וצלילים ששמחו את הלבבות, מסיבה אחת גדולה, איזה כיף.

ליין אפ המופע: Inner Sanctum, Opportunities, The Pop Kids, In The Night, Burn, Bourgeus, New York City Boy, Se A Vida E, Love Comes Quickly, Love Etc, The Dictator Decides, Inside A Dream, West End Girls, Home And Dry,The Enigma, Vocal, Sodom and Gomorrah, It's A Sin, Devices, Go West.  הדרן: Domino Dancing, Always On My Mind

פתיחת המופע – וידאו Youtube

 

 

ההמנונים – וידאו פייסוש

 

 

ההמנונים – וידאו אינסטוש

 

https://www.instagram.com/p/BVLFdsODee4/?tagged=petshopboys

 

https://www.instagram.com/p/BVLFIjjBs9-/?tagged=petshopboys

 

https://www.instagram.com/p/BVLD0Fxl3hr/?tagged=petshopboys

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא