כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

סיבוב האהבה של הראל סקעת

מופע השקת אלבומו הרביעי ואוסף הלהיטים של הראל סקעת "אהבה מסובבת הכל" לציון עשור פעילות, שלישי, 16.05.2017, האנגר 11 נמל תל אביב. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

הראל סקעת, חוגג השקת אלבום. צילום: יובל אראל
הראל סקעת, חוגג השקת אלבום. צילום: יובל אראל

הגענו אמש להאנגר 11 בנמל תל אביב כדי ליטול חלק במופע הפותח את הסבב "אהבה סובבת הכל" על שם שיר הנושא מאלבומו הרביעי של הראל סקעת שעמד בסימן עשור לפעילותו המוסיקלית ואסופת להיטיו הגדולים.

הראל סקעת, אהבה מסובבת הכל. צילום: יובל אראל
הראל סקעת, אהבה מסובבת הכל. צילום: יובל אראל

הראל, הגיח לתודעה הציבורית הרחבה בעקבות השתתפותו והעפלתו לגמר התוכנית הטלוויזיונית "כוכב נולד" בעונתה השנייה בשנת 2004 ומאז הוא ממוצב בצמרת הזמרים האהובים על הנערות בארץ כשהוא מבצע שורת להיטים שהעפילו לרשימות ההשמעה ולמקומות המכובדים בהם. בשנת 2009 הוא נטל חלק בתחרות האירוויזיון במהלכה הגיע למקום ה- 14 מתוך 25 מדינות, בשנת 2015 נבחר הראל לכהן כשופט בשנת 2015 בתוכנית המוסיקלית "הכוכב הבא לארוויזיון".

הראל סקעת והקהל, אהבה. צילום: יובל אראל
הראל סקעת והקהל, אהבה. צילום: יובל אראל

הראל סקעת הגיש אמש בפני קהל הרב שמילא את החלל העצום של ההאנגר 11 בנמל תל אביב את המיטב מלהיטיו, הן משירי האלבום החדש והן בכלל, כשלצידו על הבמה חבורת נגנים הכוללת את עמרי אגמון בגיטרה חשמלית, מיכאל פרוסט בגיטרת בס, הדס קליינמן בצ'לו, אלון רדעי בקלידים, טל פורר בקלידים והפקה מוסיקלית ותומר צדקיהו על התופים.

הראל סקעת בהופעה. צילום: יובל אראל
הראל סקעת בהופעה. צילום: יובל אראל

שורות שורות של נערות נעמדו מעל הכסאות באולם הענק צופות אל הבמה הארוכה של האנגר 11 בנמל תל אביב עת דקות ספורות לאחר שהמופע המסמן את השקת אלבומו הרביעי של הראל סקעת "אהבה סובבת הכל" החל.

הראל סקעת ונתן גושן. צילום: יובל אראל
הראל סקעת ונתן גושן. צילום: יובל אראל

הראל ככדור אנרגיה עצומה לא הפסיק לרקוד, להלהיב ולקפץ על הבמה מפינה לפינה כשהוא משתדל ליצור מגע עין עם הנערות שמלאו את הרחבה מול הבמה ואינו שוכח את הקהל המרוחק כשהוא יורד במספר הזדמנויות אל האורקסטרה ומשוטט עם המיקרופון תוך כדי שירה בינות הקהל הרב שעטפו בחום ואהבה. הראל הוא המודל הנכון לזמר בעל קול ערב המגיח מתוכנית ריאליטי כחשיפה ראשונית והלאה, הוא מלא בחן, ברגש, חיוכים מקסימים, הוא המקבילה ל"בת השכן" אך מהמין הגברי, הנער, הבחור הצעיר (טוב תכלס הוא כבר מזמן לא נער) שקל לאהוב ולהתאהב בו, לא פלא שרובו רובו של האולם הענקי בהאנגר 11 הכיל בנות, נערות, נשים צעירות וגם מבוגרות.

הראל סקעת ואניה בוקשטיין. צילום: יובל אראל
הראל סקעת ואניה בוקשטיין. צילום: יובל אראל

במהלכו של המופע שזרם ללא הפסקה וכלל תצוגת אורות מרשימה שהוסיפה לחוויה שעל הבמה, אף אירח הראל סקעת את עמיתיו הזמרים נתן גושן בביצוע השיר "שיבואו עלינו", אניה בוקשטיין בביצוע השיר "רוקדת" ובסוף היישר אל ההדרן גם הפתעה בדמותה של קרן פלס עמיתתו לשולחן השיפוט ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", בלטה בהיעדרה הזמרת נסרין קדרי שהייתה אמורה להצטרף להראל בביצוע השיר המשותף "מילים שקטות".

הראל סקעת וקרן פלס,הדרן. צילום: יובל אראל
הראל סקעת וקרן פלס,הדרן. צילום: יובל אראל

לסיכום – היה מוש, קיבלתי אפילו שקית סוכריות וקופסית מרשמלו מקבוצת המעריצות הרשמית שקיימה קבלת פנים בכניסה למופע, נראה לי שהקיץ הזה יהיה לוהט במיוחד למעריצות של הראל סקעת.

אהבה מסובבת הכל, סקעת בהאנגר. צילום: יובל אראל
אהבה מסובבת הכל, סקעת בהאנגר. צילום: יובל אראל

רשימת השירים: אהבה מסובבת הכל, הרוח תשנה את כיוונה, תהיה לי אהבה, בוקר טוב מותק, אנחנו פה, כמה עוד אפשר, את לי הכל (מגאליס), מילים שקטות (עם הדס קליינמן), מילים, שיבואו עלינו (עם נתן גושן), משהו ממני, כל הציפורים, המאה ה- 21, רוקדת (עם אניה בוקשטיין), עוד יאיר עליי, עכשיו. הדרן: ואת (עם קרן פלס), הנני כאן, לעוף.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

  1. היתה הופעה מושלמת של אומן מושלם עם הקהל הכי מושלם שיש!!❤

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא