כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

אוהבים אותך

המופע המשותף של איזקיס ואתי ביטון, חפלה ימתיכונית עשירה בלהיטים, חום ואהבה. ראשון, 26.03.2017, מועדון זאפה תל אביב. נכח תיעד ועינטז – יובל אראל.

אתי ביטון ואיזקיס בזאפה. צילום: יובל אראל
אתי ביטון ואיזקיס בזאפה. צילום: יובל אראל

אומרים על אתי ביטון שהיא עשתה את כל הדרך מבאר שבע ועד תל אביב בשירה וריקודים, מאז שהשיקה את אלבום הבכורה שלה "פתגם סיני" בשנת 2012, היא הספיקה לככב בסדרת טלוויזיה, לבצע את שיר האליפות ההיסטורית של הפועל באר שבע, לקדם את הז'אנר הימתיכוני לקדמת הבמה ולמאזיני הרדיו, ליטול חלק בהרכב הזמרים של סבלימינל ולהשיק אלבום שני – "זכרונות ילדות" תוך כדי השתתפות בתוכניות המוסיקה של שישי בצהריים בערוץ 24 יחד עם שורה ארוכה של כוכבי זמר מזרחי, הספק מכובד ביותר והנה היא כבר בדרך לאלבום השלישי עם שובל שירים – להיטים החל מ"היפסטר" שבזכות שמו נכנס עמוק למועדוני המרתפים של ההיפסטריאדה של תל אביב, בהמשך עם "דירת שני חדרים" אותו הגדרתי כקונטרה ל"דרך השלום" של פאר טאסי, וכעת עם דואט מזרחי ויווני לצידו של איזקיס בשיר סגאפו.

החיבור עם איזקיס הוא פשוט מצוין, שתי חיות במה משופשפות ומנוסות היודעות ל"הרים" את הקהל לחגיגות מוזיקליות שמחות ובנועם הליכות, אמש הם פתחו את סבב ההופעות המשותף והשקה לסינגל הטרי "סגאפו" שתרגומו מסלנג יווני הוא "אני אוהב\ת אותך" במועדון זאפה התל אביבי, לא ממש הבית לחפלות והטברנות הימתיכוניות, אבל אמש המועדון היה מלא מפה לפה בקהל אמיתי שבא לחגוג עם שני הזמרים והרכב הנגנים העשיר.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

רצף של להיטים, של איזקיס, של אתי ובכלל מהמאגר העשיר והעצום של הלהיטים הימתיכוניים והמוסיקה היוונית המתורגמת, להיט רודף להיט, ואיזקיס יורד אל הקהל, שר, מחבק, מצטלם בעשרות תצלומי סלפי, מגיע עד עמדת השידור של רשת ג' ומחבק את הצוות הטכני, הופך את השעה וחצי הליליים למסיבה אחת גדולה ומלאת אדרנלין ורגשות.

אתי לעומתו בבגד מופע שחור מלא בתחרה המחמיא לגזרתה הדקיקה ובלוריות שערה השופע, הספיקה להחליף גרדרובה לשמלת נצנצים כסופה ונוצצת כיאות למלכת המסיבה, לסחוף את הקהל לצידו של איזקיס בדואטים מתואמים ומצוינים ולבצע כמה מלהיטיה הישנים לצד החדשים (לא, לא היה ביצוע להיפסטר, אולי כשתנחת בתדר בעתיד, פורטונה? צח שומע? הקיץ, משהו?……)

בקטנה – איך יודעים שהערב הוא הערב הנכון? האירוע הכי חם והכי תוסס בארץ? כשלירן חולצה אפורה נמצא בקהל, כאן שם ואולי מעבר לים, אינדיקציה אמיתית.

זה היה פשוט ערב ששמחתי על החלטתי להגיע אליו. חגיגה.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום: שילי אראל

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום: יובל אראל

וידאו Go Live פייסבוק

 

 

וידאו Youtube

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

  1. האמת אני הייתי שם, אתי הזמרת עלתה על כל דמיון בנראה החיצוני המלבב באיכות השירה בווקליות
    חברה הכל בלייב בלי זיופים של פלייבקים, מנעד שלא נגמר, השיר רק לאמא בביצוע מצמרר וגם השיר מאמא של בוסקילה, הנאה צרופה של שעתיים מהנות, מאחלת לך שתעלי ותצליחי ותרגשי אין ספק שדרכך לפיסגה היא רק עניין של זמן

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא