כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

גיא & איי – כל אחד יכול, אתה יפה…

הצמד גיא ואיי משחררים אלבום בכורה וקליפ, האזנה, צפייה

צמד הפולק של גיא רודוביץ' וגיא כהן או כפי שהם מבקשים להיקרא בטייטל גיא & איי משיקים קליפ לשיר "אתה יפה"  לצד אלבום הבכורה "כל אחד יכול" בהפקתו המוזיקלית של אלון עדר שיצא בקיץ האחרון.

גיא רודוביץ' הוא זמר, כותב, מלחין ומפיק מוזיקלי מוערך שעומד מאחורי כמה מהצלחות האינדי המעניינות של השנים האחרונות כמו ביטניק ששיריו כיכבו בפלייליסטים של גלגלצ וכאן 88 ואנסמבל חביבתי שזכה להצלחה בארץ ובעולם. גיא כהן הוא משורר ושחקן, ב 15 השנים האחרונות הופיע בסדרות טלוויזיה רבות ביניהן "תמרות עשן" ו"ראש גדול".

אלבום הבכורה שלהם "כל אחד יכול" נולד בעקבות מסעות ממושכים במזרח. מה שהחל בהופעות בבתים פרטיים ולוקיישנים אינטימיים, ללא אמצעי הגברה או חשמל גדל מהר להופעות מועדונים והבשיל לכדי אלבום.

על הקליפ אחראים גיל וולפסון וגיא כהן.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא