כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

מכלוף – אל תבואי אליי

שירו החדש של רועי מכלוף הוא מהסוג הקרוי בינו לבינה, צפו בקליפ

מסמנים את מכלוף, כפי שהוא מעדיף להיקרא ולא בשמו המלא רועי מכלוף, כתגלית חשובה בשדות הפזמונאות הישראלית העכשווית, מאחוריו קילומטרים רבים של הופעות בכל הארץ וכמה הישגים משמעותיים, האחרונים ביניהם הוא שיתוף פעולה עם עילי בוטנר – "מי ישמור עלינו" וכתיבה לאליעד נחום -"פרפרים", כעת הוא מבקש להגיע אל קדמת הבמה עם שירים שכולם שלו מכתיבה, הלחנה ועד הביצוע, השבוע הוא משיק את השיר הראשון בדרך לאלבום אי.פי – "אל תבואי אליי" העוסק בנרטיב של יחסים בינו לבינה העטופים במלודיה ובהטעמה קולית וגרונית הלוקחות אותו אל מחוזות המזכירים לי באופן אישי מחד את דודו טסה ומאידך את עידן רייכל. מכלוף, קח זאת כתו איכות. בכישרונות הן מולדים והן נרכשים הוא מצליח ליצור את המודל הנכון והעכשווי למזרחי החדש בעולם המוזיקה וטוב שכך.

כך מכלוף על השיר החדש  – "שיר שרציתי שתשמעו כבר יותר מדי זמן , כמה מרגש שהוא בחוץ. לפעמים אנחנו מנסים לשמור על משהו בכל דרך אפשרית מבלי לקלוט שהוא לא ממש שלנו.."

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא