כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

להקת Radiohead תופיע בפארק הירקון

 להקת Radiohead תופיע בפארק הירקון בחודש יולי,  המופע יתקיים כחלק מסבב ההופעות האירופאי של הלהקה בעקבות האלבום האחרון "A Moon Shaped Pool". מכירת הכרטיסים תחל ביום רביעי 08.02.2017 בשעה 09:00 באתר איוונטים.

תום יורק, רדיוהד, פסטיבל לולהפלוזה. צילומסך יוטיוב
תום יורק, רדיוהד, פסטיבל לולהפלוזה. צילומסך יוטיוב

חברי רדיוהד שעשו את מופעם הראשון מחוץ לאי הבריטי באביב 1993 דווקא במועדון התל אביבי המיתולוגי רוקסן בעקבות הצלחת להיטם האולטימטיבי  CREEP והספיקו לחזור לכאן שוב כשהם נישאים על גלי ההערכה העולמיים כאחד ההרכבים החשובים בשנת 2000 לאולם הסינרמה שהספיקה להימחק מעל פני האדמה, יגיעו ככל הנראה לתל אביב בפעם השלישית כאשר מעמדם העולמי תחת הטייטל "הלהקה הכי חשובה" והם מהווים את ה"הדליינרז" בפסטיבלים בינלאומיים חשובים דוגמת "Coachella" שיתקיים באפריל הקרוב בקליפורניה.

המופע הראשון ברוקסן, צילום באדיבות קוקו
המופע הראשון ברוקסן, צילום באדיבות קוקו

על פי מיטב ידיעתי משטרת ישראל טרם אשרה את קיומו של המופע בתאריך המתוכנן בעקבות החלטת בית משפט על פי בקשת תושבי רמת גן המתגוררים בסמוך לפארק הירקון לפיה יש להמתין לפחות שבוע וחצי בין מופע פארק אחד למשנהו, עניין שלא מסתדר עם העובדה שהמופע המתוכנן צפוי להתקיים רק ימים ספורים לאחר המופע של רובים ושושנים. בואו ונחזיק ידיים שהכל יבוא על מקומו בשלום.

כזכור, בשנת 2009 חתמו נציגי עיריות תל אביב–יפו ורמת גן על הסכם פשרה שקיבל תוקף משפטי לגבי הגבלת רעש באירועים המתקיימים בפארק הירקון. על פי תנאי ההסכם לא יתקיימו בדיקות לציוד ההגברה – סאונד צ'ק בפארק בין השעות 14:00 ל-17:00 וכל ההופעות יסתיימו עד השעה 23:00. העיריות יוכלו לקיים בין 12 עד 15 אירועי סדר ציבורי גדולים בשנה.

מי שאחראי על הבאתה של הלהקה הוא המפיק ערן אריאלי וחברת נרנג'ה, שהביאו לכאן את , Beach Boys Tame Impala  ו- Alt J בשנה החולפת, לצד שורה ארוכה של אמני אלטרנטיב, וכעת מפיקים את המופעים של Grandaddy בתאריכים 20 ו- 21 במרץ במועדון בארבי והמופע של סאו ג'ורג' הברזילאי במחווה לדויד בואי במשכן אמנויות הבמה בתאריך 22 במאי.

בקטנה – הידיעה אודות המופע הייתה מונחת על שולחני כבר אמש אולם לא פורסמה בשל שיקולי אחריות אל מול ההפקה ושיקוליה, בהתחשב במכלול הנתונים שעשויים למנוע את קיומה של ההופעה, אולם מכיוון שהידיעה הגיעה בשעה האחרונה גם לידיעות אחרונות, אין מקום להסתיר יותר את המידע, הלך הסקופ, נשאר האינטגריטי…

עדכון: 07.02.2017 בשעה 16:00

אז אחרי שבמהלך הימים האחרונים דיווחתי אודות המופע של רדיוהד בפארק הירקון שמתוכנן להתקיים בתאריך 19 ביולי והתבקשתי מספר פעמים שלא לחשוף את המידע שברשותי, כעת הכל גלוי ופתוח, תעשו עם זה מה שנראה לכם הכי נכון.

רדיוהד בפארק הירקון, תל אביב | יום רביעי – 19.7 – 16:30
לכרטיסים: http://www.eventim.co.il/Radiohead
המכירה תפתח יום רביעי ב09:00
בלי גולדן רינג ובלי וי.אי.פי, כל הדשא מתחם אחד גדול, פתיחת שערים בשעה 16:30
עשרת אלפים הכרטיסים הראשונים יימכרו במחיר מוזל של 429 ₪ !
וכל השאר במחיר אחיד של 479 ₪ .

 

רדיוהד מופיעים בפסטיבל Lollapalooza האחרון

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא