כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

אסף אבידן יפתח את סבב ההופעות העולמי – Anagnorisis באמפי קיסריה

המוזיקאי הבינלאומי אסף אבידן יחל את סבב ההופעות בעקבות אלבומו האחרון - Anagnorisis באמפי קיסריה, מכירת הכרטיסים החלה

המוזיקאי אסף אבידן מודיע כי הוא יפתח את סבב ההופעות בעקבות אלבומו האחרון Anagnorisis אשר יצא בספטמבר האחרון באמפי קיסריה, המופע יתקיים בתאריך 26 ביוני, כרטיסים זמינים לרכישה כבר עתה כאן.

האלבום Anagnorisis נוצר במהלך ימי מגיפת הקורונה בשיאה בעולם, אסף אבידן ותמיר מוסקט אשר עבד לצידו על האלבום לא עצרו לרגע ועבדו דרך הרשת במהלך אותם ימים עד להשלמת העבודה על היצירות. אסף דאג למאות אלפי מעריציו ברחבי העולם וקיים השקה וירטואלית ביוטיוב.

כך אסף אבידן בהכריזו על המופע הצפוי"זה סוף סוף קורה!!! חוזר לבמה עם הרכב נגנים חדש! אין לי מילים לתאר כמה חיכיתי לרגע הזה! עברו שנתיים וחצי מאז שעליתי על במה ואפילו יותר מאז שחלקתי את הבמה עם נגנים. זה מוזר אבל אני לא מרגיש פחד או ספקות או לחץ… רק שמחה והתרגשות על הברכה שנפלה בחלקי להיות מסוגל לחזור לעשות מוזיקה… לשפוך את הלב שלי ואת כל האנרגיות מולכם בהופעה. לחלוק הרבה רגעים יפים ביחד בלי לקחת אותם כמובנים מאליהם. נתראה בקרוב – תשמרו על עצמכם. -אסף"

צפו בהשקה האינטרנטית

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא