כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מוניקה, איפה הילד?…

פתיחת סבב הופעות משותף לשתיים מהלהקות החשובות ופורצות דרך בסצנת המוסיקה הישראלית, מוניקה סקס ואיפה הילד, מועדון בארבי 23.02.203 , מופע פותח – אלישע בנאי וארבעים השודדים. נכח, צילם ומדווח – יובל אראל.

חמי ויהלי, בארבי. צילום: יובל אראל
חמי ויהלי, בארבי. צילום: יובל אראל

איך הכל החל? שתי הלהקות נפגשו לאחרונה על במה אחת לפני כחצי שנה, מוניקה סקס שסיימה את הסיבוב המצליח שבא בעקבות אלבומה האחרון – "מנגינה" התארחה בהופעה המדוברת של איפה הילד? באמפי שוני בחגיגות 20 שנה לאלבום המיתולוגי "זמן סוכר". הכימיה שנוצרה שם, כמו תמיד, הציפה את הרעיון לצאת לסיבוב משותף.. בו כל להקה תעלה בתורה לבמה ותיתן את המיטב שלה.

שני הסולנים, יהלי סובול וחמי רודנר סיפרו על הפרוייקט החדש לתקשורת בשלב ההכנות והחזרות – יהלי סובול: "שיתוף הפעולה עם איפה הילד התחיל הרבה לפני האלבום הראשון שלנו. חמי רודנר בא לראות אותנו בבר חודשים מעטים אחרי שקמנו, ומתוך פירגון נטול אינטרסים לקח אותנו להיות להקת החימום של איפה הילד. דרך החיבור הזה הגענו לראשונה לבמות גדולות כמו פסטיבל ערד. מבחינתנו מדובר בלהקה אחות. יש כאן קירבה אמיתית, ארוכת שנים. ההופעה הכפולה הזו היא פשוט מפגש של שתי אחיות שיוצאות להשתולל יחד בלילה בעיר. הילד עם בייביסיטר, יהיה סקסי." חמי רודנר: "יש בי אהבה והערכה למוניקה סקס. יהלי הוא הכותב אליו אני חש את הקרבה הנפשית הרבה ביותר בארץ,ואני אוהב מאד את האלגנטיות שלהם. חוצמזה,מה שהכי חשוב,הם חברים טובים!".

איפה הילד, קהל, בארבי. צילום: יובל אראל
איפה הילד, קהל, בארבי. צילום: יובל אראל

אמש היה  מועדון בארבי מפוצץ בקהל שבא לצפות מקרוב לחלקם באלילי ימי נעוריהם ולאחרים להצטרף לחגיגה של אלו הנחשבים כסוג של עמודי תווך בסצנת המוסיקה בעשורים האחרונים, אכן הייתה זו הזדמנות נדירה עבור הקהל לחוות בערב אחד חוויה של שתי להקות ענק עם כמות להיטים מוכפלת. את הפתיח לחום, הלהט וההנאה סיפקו חברי הרכבו של אלישע בנאי וארבעים השודדים שעלו מוקדם יחסית לבמה לקראת ערב ארוך וסוער. אין ספק כי אלישע מתאים כמו כפפה לסצנה בה שוהים חברי שני ההרכבים, הוא גדל על כך והוא שוחה בה…

המופעים המרכזיים של שני ההרכבים היו מהוקצעים כפי שחברי הרכבים משופשפים שנים רבות, האוהבים את העשייה שלהם יכולים להעניק לקהל. איפה הילד פתחו עם הגיג שלהם ולקראת חצות התחלפו ההרכבים ומוניקה סקס תפסו את מקומם על הבמה. (פליי ליסט של שתי הלהקות בגלריית התמונות)

מוניקה סקס, קהל, בארבי. צילום: יובל אראל
מוניקה סקס, קהל, בארבי. צילום: יובל אראל

את הפינאלה של הערב ממש בשעות הקטנות של יום ראשון חתמו שני ההרכבים בסדרה של ארבעה שירים משולבים בביצוע משותף – על במה אחת.

היה רוקנ'רול!.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהאירוע

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151430143759654.500392.721654653&type=1

וידיאו גולשים – פלייליסט של Tuberevenge

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא