כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

הצלילים…

עוד לקט שירים חדשים מוגש להאזנה, מבצעים מוכרים, ג'ירפות, צביקה פורס וורד פיקר, משותף לכולם הוא הצורך להשמיע ושלכם לשמוע, הטו אוזן.


ורד פיקר רוצה אהבה

ורד פיקר. צילום יח"צ - שרון בק
ורד פיקר. צילום יח"צ – שרון בק

ורד היא זמרת ופסנתרנית כשרונית, אמיצה, החושפת טקסטים עמוקים, כנים ורגישים באלבום בכורה – "או שזה מתוק". ורד מופיעה על הבמות כבר שנים, בשיתופי פעולה המתבטאים לא רק על הבמה אלא גם בתהליך היצירה וההפקה המוסיקלית. בין השאר עבדה עם מוש בן ארי, נורית גלרון, לאה שבת ויהונתן גפן – לצידו היא מופיעה בימים אלה במופע המצליח "האיחוד".

במהלך השנים בהן ליוותה אמנים על הבמות ומאחורי הקלעים, עבדה על אלבום סולו "או שזה מתוק" יחד עם בעלה דורון פיקר, מבכירי הנגנים בארץ.

ורד משחררת להאזנה סינגל חדש מתוך האלבום "רציתי אהבה", מילים, לחן, פסנתר ושירה – ורד פיקר, קלידים – דורון פיקר, גיטרות – ערן ויץ, בס – גלעד אפרת, תופים – מישל עמר, חצוצרה – עדי מאירי ודורון סילשי, סקסופון – ניצן עין הבר.

מופע השקה חגיגי ליציאת האלבום יערך בתאריך 26/11/12 יום ב', 22:00 בתאטרון "תמונע", שונצינו 8 תל אביב, אורח מיוחד – יהונתן גפן.

 

 

האקסידנט של צביקה פורס

צביקה פורס, צילום: יוסי שני מרום – יח"צ.
צביקה פורס, צילום: יוסי שני מרום – יח"צ.

צביקה פורס, אחד מהאמנים הצעירים והמסקרנים שפועלים היום בסצנה המוסיקה המקומית, מוציא שיר חדש, Accident, רגע לפני צאת אי פי הבכורה, עליו הוא עבד עם המפיק המוכשר בן ספקטור.

בועידת המוסיקה האחרונה שנערכה בירושלים, הציג צביקה את סינגל הבכורה שלו For Breaking My Heart בפאנל "פיצוח סינגל" בו היו נוכחים אנשי תעשייה בכירים מאירופה ומארצות הברית. בלי יוצא מן הכלל כל ארבעת הפאנליסטים התלהבו, הסתקרנו מהיוצר והחמיאו לשיר כשפסקו שהוא נשמע כמו הדבר האחר והשונה שמחפשים היום וכמו משהו שעושה תיאבון לבוא ולשמוע אותו בהופעה.

כדי אכן לראות ולשמוע את צביקה בהופעה תוכלו להגיע לאברקסס ב-21/11, 23:00, כשהוא מלווה באקורדיוניסט אלון רם.

 

 

 

הסוף הטוב של הג'ירפות?..

ג'ירפות, צילום: אלמה מכנס קז
ג'ירפות, צילום: אלמה מכנס קז

אחרי ששחררו להאזנה שלושה סינגלים – "דפני דפני", "קיץ 2" ו"אין בעצם זמן", משחררים עתה הג'ירפות היישר לאוזניכם שיר נוסף מתוך האלבום החדש של ג'ירפות הנושא את שמו (יכול להיות סוף טוב…).

זהו השיר האחרון לקראת יציאת האלבום שיראה אור בפתחה של השנה החדשה (2013)

"כל מה שנדרש כדי ללכת על המים זה שהם יהיו רדודים"…מילים: גלעד כהנא / לחן: יאיר קז וגלעד כהנא

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא