כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

פסטיבל מוסררה מיקס יוצא לדרך

בשנתו ה- 20 עולה פסטיבל "מוסררה מיקס" במתכונת און ליין הפתוחה לכלל הציבור, אמנות רב גוונית והמון מוזיקה, כל הפרטים.

אחרי שביקרנו בתערוכת הגמר השנתית של בוגרי ביה"ס מוסררה לאמנות ולחברה ע"ש נגר לשנת 2020  אנחנו שמחים להכריז על קיומו של פסטיבל מוסררה מיקס 2020.

פסטיבל מוסררה מיקס הוא אירוע בינלאומי רב-תחומי, המתקיים זו השנה ה-20 ביוזמתו ובהפקתו של מוסררה – בית הספר לאמנות וחברה ע"ש נגר. הפסטיבל משמש מוקד להתרחשויות אמנותיות וחברתיות. נושא הפסטיבל ה-20 הוא "טראנספיגורה – מצבי תודעה שמאניים" והוא יתקיים השנה במתכונת אונליין. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 15 עד 17 בדצמבר

ומה בתכנית?

תכנית אולטרא ממוקססת, המחברת בין אמנות ופרפורמנס באוצרותה של ורה קורמן לצד תכנית "מוסררה סוניקס" האלקטרו-אקוסטית באוצרותו של ערן זקס. שלושה ימים של מיצגי וידאו, וידאו-ארט, מופעים מוקלטים ועבודות אודיו-ויזואליות. השנה הוזמן נעם ענבר לערוך תכנית מיוחדת סביב התימה "טראנספיגורה" – "Transfigure" בהשראת מסורות של ריפוי ומאגיה.

העבודות יוצגו באתר הייעודי ויפתחו מדי יום בשעה נקובה למשך שלושת ימי הפסטיבל.

ומי במופעים?

לצד עבודות גמר בתחום האאודיו ויז'ואל מוגשים גם המופעים של ההרכבים הבאים – תזמורת הצעצועים של איגור קרוטוגולוב, הראפר אייל "שקל" דוידי, פיי שפירו והאינסוף, SEVELLE – טריו דרון-רוק ירושלמי.

למידע נוסף באתר הפסטיבל

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא