כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

תמיר גרינברג – Better

המוזיקאי היוצר תמיר גרינברג משיק שיר ראשון - "Better" מאז זכייתו בריאליטי המוזיקלי, האזינו

בחצי שנה האחרונה שבר תמיר גרינברג שיאים והגיע להישגים חסרי תקדים בפופולאריות עוד לפני שהוציא שיר ראשון. שעות ספורות עברו מרגע שהוכרז על הופעותיו והחלה מכירת הכרטיסים שאזלו מיידית – סולד אאוט! – בין היתר בהיכל התרבות ת"א, המשכן לאומנויות הבמה ת"א, זאפה בפארק גני יהושע, אמפי שוני  והאנגר 11 ת"א.

בשיר החדש Better אשר תמיר כתב, הלחין, הפיק (יחד עם סתיו בגר) ומבצע, הוא מבקש לגעת בשחרור מחששות ופחדים. השיר מלווה בקליפ בימויו של רועי רז, המתאר את החיים שעוברים על כולנו בצורה מעגלית – הבוקר, הלילה, השיגרה המורכבת, המעבר מהחושך לאור, דרך זווית מבט אחרת – לא להגיד יהיה יותר טוב, כי כבר יותר טוב. לא משנה מה החזאי אומר, השמש תמיד זורחת.

כך תמיר עם יציאת השיר – "השיר מדבר על הפחדים והסרטים שאנו מספרים לעצמנו כל הזמן, על למה צריך להשתחרר מהם, להתמסר לרגע ולהישאר אופטימיים. היה לי חשוב להוציא שיר עם מסר חיובי וכיפי בתקופה הלא פשוטה הזו, לעצמי ולכולם".

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא