כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

אייל גולן לכל המשפחה

המופע של אייל גולן ושלישיית מה קשור בפסטיבל –AMERICAN EXPRESS Live experience באמפי פארק רעננה, ערב של להיטים ימתיכוניים ודאחקות. שלישי, 26.07.2016. נכח, תיעד ומדווח – יובל אראל.

אייל גולן באמפי פארק רעננה. צילום: יובל אראל
אייל גולן באמפי פארק רעננה. צילום: יובל אראל

קרוב לשמונת אלפים צופים, מבוגרים צעירים וילדים מלאו אמש את יציעי ומדשאות האמפי פארק ברעננה לקראת המופע המשולב של הזמר אייל גולן ושלישיית מה קשור – "כשאייל גולן פגש את שלישיית מה קשור". במסגרת שיתוף הפעולה ביניהם מתקיים סבב הופעות ברחבי הארץ ואמש כאמור הם "נחתו" ברעננה כחלק מהמופעים המשולבים במסגרת פרויקט המוסיקה הייחודי ללקוחות חברת אמריקן אקספרס שהפיקה קבוצת בלוסטון ישראל.

השחקן עמוס תמם ושלישיית מה קשור. צילום: שילי אראל
השחקן עמוס תמם ושלישיית מה קשור. צילום: שילי אראל

במהלך המופע ביצע הזמר אייל גולן המלווה בהרכב נגנים עשיר וצמד זמרות ליווי מחרוזות שכללו ממיטב להיטיו מכל התקופות לצד הלהיטים מתוך אלבומו האחרון ובחלקו השני של הערב הצטרפו חברי השלישייה והגישו לקהל אסופת שירים, חיקויים ודאחקות כחלק מהמופע השלם שלהם. את ההפתעה הגישו השלושה כאשר קראו לשחקן עמוס תמם, שהשמועות מדברות על כך שהוא המועמד הרציני לככב בדמותו של אייל גולן במחזמר המבוסס על שיריו וסיפור חייו, להצטרף אליהם לחגיגה המוסיקלית על הבמה.

קרחנה ברעננה, גולן ומה קשור. צילום: שילי אראל
קרחנה ברעננה, גולן ומה קשור. צילום: שילי אראל

בסופו של הערב ולשמחת קהל האלפים הצטרף אייל גולן אל השלישייה לביצוע מחרוזת שירים אותה קנחו בהדרן עם השיר "דבש בשפתיים" שכתב אבי אוחיון והלחין אסף צוריה, בהפקתו המוסיקלית של יעקב למאי מתוך אלבומו האחרון של אייל גולן "רחוק מכאן" שהשבוע דווח על ידי חברת התקליטים NMC כי הוא הגיע למעמד של אלבום פלטינה משולשת לאחר שעבר את רף 90 אלף עותקים שנמכרו.

אייל גולן, מופע לכל המשפחה. צילום: יובל אראל
אייל גולן, מופע לכל המשפחה. צילום: יובל אראל

ליין אפ: חלק ראשון – רחוק מכאן, מחרוזת1 (לחישה בלילה +בלעדייך + יפה שלי +יהלום + פורטוגל), תודה לאל, צליל מיתר, ואני קורא לך, מחרוזת 2 ( מלכת היופי + מתגעגע), מחרוזת 3 (אם יש גן עדן + מצטער + לוחמת), מחרוזת 4 ( זה אני + מי שמאמין + בואי נברח), כשאת איתו, שישי בצהריים. המופע של מה קשור. חלק שני – באתי אלייך, לאן הגענו, אתה המלך, מחרוזת 5 ( מלך העולם + הופה הי, רוקדת בלילות) מנגנת את חיי. הדרן : דבש בשפתיים.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום שילי אראל

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום יובל אראל

וידאו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

  1. אחלה בלוג,
    כתבה מעניינת מאוד.
    תודה רבה,
    איייל גולן

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא