כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

סינרגיה – מי האדם

להקת סינרגיה עם שיר המוקדש לסיפור הגבורה של בן בנימין שמעוני ז"ל שהציל תריסר משתתפי מסיבת נובה

חברי להקת סינרגיה משיקים הבוקר את השיר "מי האדם" שמילותיו נכתבו בידי גלעד שגב ואילו חברי הלהקה הלחינו, מדובר בשיר שנתכב לבהשראת סיפור הגבורה של בן בנימין שמעוני ז"ל אשר הצליח  לברוח ממסיבת הטבע NOVA ברעים תוך שהוא מחלץ אנשים רבים שהוא לא מכיר ובכך הציל את חייהם.

בן בן בנימין הגיע עד באר שבע למקום מבטחים ואז החליט לחזור שוב למקום בו המוזיקה התחלפה בצרורות של ירי בטבח נוראי וזאת כדי להציל חברים שנשארו מאחור. הוא הצליח לחלץ 8 מהם כאשר מסביב מלחמה ואז למרות תחנוני משפחתו, חבריו ובת זוגו החליט לחזור פעם נוספת אל התופת כדי לנסות להציל את מי שרק אפשר אך הפעם הזו הוא כבר לא חזר. בן 31 היה במותו.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא