כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

רותם לביב – מי ששומע

השיר "מי ששומע" שמשחררת הזמרת רותם לביב יחתום את אלבום הבכורה המתהווה שלה, האזינו

הזמרת והיוצרת רותם לביב משיקה שיר חדש המצטרף לאסופת השירים שמתאגדת לכדי אלבום בכורה שבדרך. השיר "מי ששומע" נכתב בידי רותם והולחן יחד עם  יוני אמבר וגל פדה שגם הפיק מוזיקלית. השיר החדש הוא סוג של טיפול נפשי עצמאי של רותם עם עצמה. "מי ששומע" הוא אולי השיר הכי אישי שכתבה, היא מספרת בו בצורה חשופה וכנה על תחושותיה.

כך רותם לביב עם השקת השיר – "השיר הזה בשבילי הוא מעין צעקה. כל אחד מאיתנו מוקף אנשים, ולמרות זאת כמה פעמים אנחנו בודדים בתוך ההמון ? כתבתי את הלב האישי שלי. לא הרגשתי שהשיר שלם ובשל עוד, ואפילו שכחתי ממנו. קרו כמה דברים ששינו אותי בתקופה המשוגעת של הקורונה ופתאום הוא הפך מבחינתי רלוונטי מתמיד. הוא השיר המתאים ביותר לסגירת האלבום הראשון שלי. תודה אבי יקר שלי, לב עצום, שאתה רץ איתי את הדרך הנפלאה הזו, ומאמין בי יותר מכל אחד אחר בעולם. תודה פדו מופלא אחד, על כל רגע לצידך, ועל הכישרון הלא נגמר שלך. תודה למשפחה שלי, על כל שנייה של הכלה ופרגון, וכאפה כשצריך. תודה לכל שותף ושותפה בשיר הזה, שנתנו מהכישרון והרגש שלהם. שמנו את הלב שלנו, אתם שימו אוזן 💘🙏 שתפו אם אהבתם !!!"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא