כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אשדוד: פסטיבל תור הזהב ה-6 יוצא לדרך!

פסטיבל תור הזהב, חוגג את שנתו השישית, בארבעה ימים של חגיגה רב תרבותית סוחפת ברחבי מתחם התרבות אשדוד, חול המועד פסח, 1-4 אפריל 2018, כל הפרטים.

השנה יטלו חלק בפסטיבל – שלום חנוך, שלומי שבת, שלומי שבן, שי צברי, עידן עמדי, ישי ריבו, נתן גושן, עידן רפאל חביב, חנן בן ארי, נסרין קדרי, חנן יובל, שולי נתן, אופירה גלוסקא, עדנה לב, יהודה אליאס, רותי נבון, מור קרבסי, לוליק, ציון גולן, משה לוק, אנסמבל גולהא ובהשתתפות שלוש תזמורות: התזמורת האנדלוסית הישראלית – אשדוד, התזמורת הסימפונית אשדוד, והתזמורת למוסיקה ערבית ע"ש סוהיל רדואן.

"תור הזהב" ממשיך גם השנה בקו האמנותי של הפקת מופעי מקור ויצירת שיתופי פעולה חד פעמיים המשקפים את הפתיחות בתרבות היהודית בפרט והישראלית ככלל.

פסטיבל תור הזהב מאיר את הקשר בין הקהילות הרבות והמגוונות ואת המאפיינים של כל אחת ואחת מהן. החיבור ביניהן , הוא היוצר פסיפס מרתק הקושר את קצות הקשת המרכיבה את החברה הישראלית.

בראש הפסטיבל בולטים המופעים שיתקיימו באמפי אשדוד:

לילה של כוכבים- עידן עמדי, נתן גושן, חנן בן ארי, ישי ריבו, עידן רפאל חביב- הפקת מקור לפסטיבל

שלישי, 03.4.18, 20:30, אמפי אשדוד

הפקת מקור מיוחדת לפסטיבל תור הזהב, המציגה על במה אחת תחת כיפת השמיים את הקולות המרתקים של היוצרים החדשים בישראל, בעלי הגוון המיוחד והמקורי – לערב של להיטים ושירים מרגשים מתוך הרפרטואר המוכר והאהוב שלהם.

עידן עמדי, נתן גושן, חנן בן ארי, ישי ריבו, ועידן רפאל חביב, זכו בשנים האחרונות להצלחה כבירה הן בתחנות הרדיו והן על הבמות ברחבי ישראל והעולם. שיריהם מביאים אל הקהל ניחוחות שורשיים מהמוסיקה עליה גדלו, והשפעות עמוקות מהתרבות היהודית, לצד לחנים ועיבודים עדכניים שכבשו את הארץ כולה.

ניהול מוסיקלי ופסנתר- נדב ביטון, תופים- ערן חיו, בס- אילן אביב, גיטרה אקוסטית ועוד- אדם טל,  גיטרה חשמלית- דוד ביטון, קלידים ומחשב- חיים וייס, כלי נשיפה- דור אסרף, כלי הקשה- נדב גיימן.

שלום חנוך מארח את שלומי שבת- הפקת מקור לפסטיבל

רביעי, 04.4.18, 20:30, אמפי אשדוד

לראשונה על הבמה, שני ענקי המוסיקה הישראלית נפגשים לערב חד פעמי בו שלום חנוך, מהאבות הרוחניים של הרוק הישראלי, מארח את שלומי שבת, מגדולי הזמרים והיוצרים בישראל – למופע מלא אנרגיה מחשמלת ושופע להיטים. במופע יעלו יחד ביצועים מרגשים וייחודיים לערב זה ללהיטים כגון: "מחכים למשיח", "הדרכים הידועות", "נגד הרוח", "סוף עונת התפוזים", "אהבת נעוריי", "ככה וככה" – וכמובן להיטים מהרפרטואר של שלומי שבת בליווי הלהקה האגדית של שלום חנוך.

משה לוי- קלידים/ המונד/ אקורדיאון, רוני פיטרסון– גיטרות, זיו הרפז- גיטרה בס, ברק קרם- תופים טל אבירם- קלידים/תכנות

 

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים בטלפון 08-9568111 או באתר הפסטיבל: www.torhazahav.co.il

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא