כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שני טוריאל – יותר רע מטוב

מה אומרת הזמרת היוצרת שני טוריאל לבת זוגה? "יותר רע מטוב" הוא שיר חזק

הזמרת היוצרת שני טוריאל משיקה שיר שעוסק בדין וחשבון, הלבנת עניינים בינה לבינה, פרידה, זוגיות ואהבה נכרכות זו בזו במילות השיר המאתגר. ומילה או שתיים על שני – בשנתיים האחרונות היא לקחה החלטה לעזוב עבודה בטוחה ותובענית במשרה בכירה כדי לעבוד על אלבום הבכורה שלה בליווי ייעוצו האומנותי של כפיר אפשטיין ולצד המפיקים רמי אוסרווסר ואלון פאשה מוטקין.

כך שני עם שחרורו של השיר – "אתמול יצא סינגל הבכורה שלי. הייתי עטופה בכל כך הרבה פרגון ואהבה, מכל כך הרבה אנשים שאני אוהבת ומעריכה. אין לי מילים להודות לכם על כל הטוב שעשיתם עבורי ביום הכל כך מיוחד הזה. לפני שהשיר יצא כולם הרעיפו עליי אחוות התרגשות ודמיינתי שאני ארחף באופוריה. אני רוצה לשתף אתכם במה שעבר עליי אתמול. הרגשתי שזה לא כמו שחשבתי שיהיה, כמו שאמרו לי שיהיה וכמו שציפיתי שיהיה. לצד התרגשות אדירה והלם, צצו המון מחשבות בראש, המון פחדים, המון שאלות, תחושות ורגשות מעורבים הגיעו אליי, ואז חשבתי, זה מרגיש ממש כמו אחרי לידה. מה שממש עזר לי, הוא אתם, שאתם כאן לצידי בכל צעד, מתרגשים איתי ביחד. תודה לכולם…! מאחלת לנו שתמיד נדע לחבק את הפחדים שלנו.     "ללכת או להישאר? טוב לי איתה, היא נותנת לי מקום מפלט לנוח בו מכל מה שמשתבש בחוץ, אבל באותה הנשימה היא נוטשת אותי ברגעים הכי קריטיים, אומרת את המילים הכי לא נכונות כשאני רק מחפשת נחמה או הכרה. לכבוד חודש הגאווה אני משחררת הבוקר את שיר הבכורה שלי ״יותר רע מטוב״ אם גם אתם הייתם בזוגיות שלא הייתה נכונה עבורכם ועדיין לא הצלחתם לוותר על הטוב שהיא מביאה, השיר הזה עבורכם, שיר שנכתב על הדיסוננס כשהרע והטוב נפגשים. אני מאחלת לכל אחד ואחת מכם להיות בטוב. שנראה בבהירות את משקל הדברים ולא נוותר לעצמנו על עצמנו. ספרו לי מה חשבתם על השיר. חיבוק מלא התרגשות ממני אליכם"

על הקליפ אחראי רועי ויינברג.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא