כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

שירים חדשים

הכותרת מהווה מינוח כל כך בנאלי ללקט נוסף של שירים חדשים מכמה יוצרים ומבצעים, חלקם מוכרים וחלקם צעירים, שווה האזנה.

 

ענבל דור ארזה לבד

ענבל דור. צילום: יובל אראל
ענבל דור. צילום: יובל אראל

ענבל דור היא משוררת, מלחינה, זמרת ופסנתרנית העושה דרכה לאלבום שני. אלבומה הראשון, "מחכים לדפיקות לב", הופק על ידי גיל דור (אבא), והושק בשנת  2008. עתה משיקה ענבל שיר חדש "ארזתי לבד" אותו כתבה והלחינה, בהפקתם המוסיקלית של עידן טולדנו, גיל דור, שי אבן.

נטלו חלק בהקלטה – ענבל דור בשירה וקלידים, גיא ברתור בגיטרת בס, טל כהן על התופים, שחף אאודה בסקסופון וליאת רוזנברג בכינור וויולה.

 

תומר בן אפרים היה טוב

תומר בן אפרים. צילום: יובל אראל
תומר בן אפרים. צילום: יובל אראל

תומר בן אפרים משיק סינגל ראשון מתוך אלבומו הרביעי בעברית. תומר בן אפרים, הנמנה על היוצרים הייחודיים והמעניינים בעולם הרוק המקומי העכשווי, טובל, כהרגלו, את שירו החדש באירוניה ובביקורת על הנטייה הישראלית שלא לשאול שאלות ומעיד אולי על יכולתנו לשכנע את עצמנו שהכל, בסופו של דבר, טוב.

 

גלי חי  בואי אל גני

גלי חי. צילום: יפעת ורצ"יק
גלי חי. צילום: יפעת ורצ"יק

גלי היא אמנית הכותבת ומלחינה את שיריה וכתיבתם לקוחה מעולמה הפנימי והאישי. "בואי אל גני" הנו שיר שלישי שמשיקה גלי לקראת אלבום בכורה האמור לצאת בקרוב, השיר עוסק  ומתאר את האהבה הראשונית, הבתולית, הנקייה והתמימה כפי שהייתה בימי ראשית הבריאה

 

המעגלים של נדב קדמון

נדב קדמון. צילום: יולי גורודינסקי
נדב קדמון. צילום: יולי גורודינסקי

נדב קדמון משחרר סינגל ראשון – "CIRCLES" מתוך אלבום בכורה שבדרך, נדב  בוגר בית הספר Muzik, הנו כותב, מלחין, מנגן על פסנתר ומבצע חומרים מקוריים באנגלית ובעברית כשהוא משתמש בקולו הייחודי ככלי נגינה נוסף. השיר CIRCLES הוא שעטנז עסיסי של רוקנ'רול בלוזי, הגשה פופית ואווירה קאברטית. בסינגל נדב מדגים היטב את היכולות הווקאליות שכה מזוהות עימו, ומשאיר טעם של עוד לאלבום הבכורה אשר קרב ובא, אותו האלבום הלחין וכתב נדב בעצמו. האלבום הופק על ידי ברוך בן-יצחק (רוקפור) שגם מיקסס אותו יחד עם רן שם-טוב (איזבו). אל נדב מצטרפים בשיר אסף רפפורט על התופים, דן בר יעקב בגיטרות וברוך בן יצחק בבס.

 

כלבי הרוח אף פעם

כלבי רוח. צילום: יח"צ
כלבי רוח. צילום: יח"צ

להקת "כלבי רוח", בהנהגתה של הילה רוח, הזמרת וכותבת הטקסטים והלחנים, הוקמה לפני ארבע שנים ובה חברים המתופף גדי פטר, הגיטריסט ניר שלמה, הבסיסט נועם שחם והקלידן איתי שטרית. בשנתיים האחרונות הלהקה מופיעה ברחבי הארץ וצוברת קהל אוהד. ההרכב הקליט אלבום בכורה בהפקתו המוסיקלית של יהוא ירון. מתוך האלבום, שיראה אור בקרוב, משוחרר עתה הסינגל הראשון "אף פעם", שיושק בהופעה חגיגית ב- 12.02.13 בלבונטין 7 בת"א.

לכלבי רוח הצטרפו בהקלטה גם מאיה לי רומן בויולה, קרן טננבאום בכינור, מאיה בלזיצמן בצ'לו ודניאל ספיר בקונטרבס.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא