כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

אנדי וואטס – SuperGroove

אלבומו החדש של אמן הבלוז אנדי וואטס מקפל בחובו שיתופי פעולה ומחוות מרתקות, האזינו.

שנתיים וחצי אחרי שהשיק את אלבומו הקודם "Blues on Fire" חוזר גיטריסט הבלוז אנדי ווטס עם פרויקט חדש באלבום " "SuperGroove" הכולל  10 שירים בהם משתף וואטס פעולה עם שורת אמנים ישראלים ובינלאומיים בהפקתו של האמן האמריקאי קני ניל ובהפצה בינלאומית תחת הלייבל Booga Music/ Vizztone, הנחשב למוביל בז'אנר הבלוז והרוק.

בין האמנים המשתפים פעולה עם אנדי וואטס נמנים דני שושן בשיר שכתב מיקי גבריאלוב במסגרת הצ'רצ'ילים, רוי יאנג, אליזה נילס, וריק אסטרין אשר קיים סבב הופעות בישראל ואירח את אנדי ווטס לצידו, ג'ו לואי ווקר אשר התארח במופע יחד עם וואטס בישראל לפני קצת יותר משנתיים.

כך אנדי וואטס על אלבומו החדש – "החלטתי להקדיש את האלבום לעיר תל אביב, עיר שמעוררת אותי ליצור מוזיקה. רציתי להצביע על העובדה שלמרות שהבאתי לארץ לאורך השנים אמנים מפורסמים רבים מרחבי העולם להופעות ולהקלטות באלבומים שלי, המוזיקה היא תמיד כחול לבן שנעשתה בישראל, ואני מקווה שקהילת הבלוז הבינלאומי תראה ותשמע שאנחנו יודעים לעשות בלוז איכותי גם כאן בישראל". האלבום החדש שלי הוא תמהיל של בלוז, בלוז רוק, ופסיכדלי , של שירים מקוריים לצד גרסאות מחווה לשירים שהעניקו השראה לאורך השנים." 

 

בין השירים באלבום: Blues of the month club אחד מהשירים המפורסמים של ג'ו לואיס ווקר שוואטס ביצע והקליט איתו לאורך השנים, בחידוש פה עם זמרת הבלוז הנפלאה אליזה נילס, השיר Burning Deep עם שירה נהדרת של המועמד לגראמי, ג'ו לואיס ווקר, והשיר החותם את האלבום, SuperNatural שכתב פיטר גרין מלהקת Fleetwood Mac שהלך לעולמו לפני כחודשיים"פיטר גרין תמיד היה בעל השפעה גדולה עלי  ועצוב שהוא נפטר לאחרונה", מוסיף וואטס "והשיר האחרון, באלבום, SuperNatural הוא מחווה לזכרו". את השיר הזה השיק אנדי וואטס גם במתכונת וידאו קליפ, צפו.

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא