כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

מנהל מועדון בארבי פנה לבג"צ בעתירה כנגד הממשלה

בעתירה שהוגשה הבוקר מטעם מנהל מועדון בארבי שאול מזרחי ומנהל האמנים אור דווידסון לבית המשפט העליון נדרשת הממשלה להפסיק את ההפלייה במתן היתרי פתיחה ופעילות.

הבוקר הגישו שאול מזרחי, מנהל ובעלי מועדון ההופעות "בארבי" ואור דוידסון מנהל חברת "דווידסון ניהול וייצוג אומנים" העוסקת בניהולם של שורת אמנים מוכרים (ביניהם ישי ריבו, דודו טסה ועוד) בארץ באמצעות משרד עורכי הדין שרקון, בן עמי, אשר ושות' לבית המשפט העליון בשבתו כבג"צ עתירה למתן צו על תנאי ובקשה לדיון דחוף כנגד ממשלת ישראל, מזכיר הממשלה, מנכ"ל משרד הבריאות, ומשרדי הבריאות, האוצר, הכלכלה ומשרד התרבות והספורט.

בעתירתם מפרטים העותרים כי על בית המשפט להורות כי יש להחיל מיידית את התיקונים שאושרו על ידי ממשלת ישראל בתאריך 12 ביוני בתקנות שעת החירום לעניין הקורונה לפיהן אושרה פעילותם של אולמות אירועים גם על מוסדות המקיימים אירועי תרבות, מופעים וכללם גם על מועדון בארבי.

בגוף הבקשה והעתירה מפורטים התהליכים הרבים שממשלת ישראל קבעה ואת כל מסכת הפניות והערעורים על החלטותיה בידי העותרים שנותרו ללא מענה עד עתה.

מחזקים את ידי שאול. צילום אדוה אראל
מחזקים את ידי שאול. צילום אדוה אראל

כזכור, בתחילת החודש ולאחר שעלה לרחוב בלפור מול משכן ראש הממשלה בירושלים לשבות רעב, סיים שאול מזרחי את שביתתו שזכתה לתהודה רבה בציבור הרחב לאחר שפורסם המתווה לחזרת לשגרת הופעות ואירועים.

כך הבוקר שאול מזרחי בפניה לציבור ולקהל באמצעות עמוד הפייסבוק של מועדון בארבי"כמו כולכם חיכנו בשקיקה לחזור לשיגרה בשבוע של ה 14.6 ניקינו, שיבצנו, התראיינו , התרגשנו אבל…. לממשלת ישראל יש תיכנונים אחרים(תכלס אין תיכנון לתעשיית המוזיקה)חשובים יותר להחזיר את כל הסקטורים לפעילות ואפילו סקטורים "חשובים" *מאד* מועדוני חשפנות דוגמא!!!! ונכון שהודענו שעם החלטת ממשלה או בלעדייה נפתח *אבל* עשינו מעשה והחלטנו (אור דווידסון האחד והיחיד) ואנחנו להלחם במקום האחרון במדינה שעוד נותן לנו קצה אור של שפיות ויושר והלכנו להגיש עתירה *לבגצ* להלחם באפלייה ובהתעלמות של ממשלת ישראל ונבחריה בתעשייה שכולנו אוהבים. אי לכך לא נוכל לפתוח השבוע כיוון שהולכים עם החוק לא ניתן ואף אסור להפר אותו.קהל יקר, השבוע מן הסתם ההופעות לא יתקיימו ולעדכן אתכם על תאריך חלופי לא ניתן בשלב זה כיוון שאנחנו לוט בערפל כמו האומנים, המנהלים, הטכנאים והמפיקים שלמעלה משלושה חודשים מסתכלים על משק שלם שחזר לשיגרה ואנחנו עדיין ספונים בביתנו !!!! אנא העזרו בסבלנות אני מאמין שאנחנו בישורת האחרונה ולקראת חזרה לשיגרה ולמה שאנחנו הכי אוהבים בעולם הופעות… תרבות (נשמע כמו מילה אסורה בתקופה האחרונה) ברגע שנקבל תשובות "ומיתווה" נעדכן לאן העברנו את ההופעות עוד טיפה סבלנות בבקשה אנחנו בדרך .בכבוד רב ובתודות על השיחות עידוד שאתם עושים לנו בטלפון (וזה לא מובן מאליו)ומחזקים אותנו צוות הבארבי! נ.ב אנא החזיקו לנו אצבעות במלחמה של *כולנו* בבגצ מבטיחים לעדכן. ואגב אחרון….. עדיין לא החזרנו עובדים מהחל"ת אבל בראשון הקרוב נגיע למשרד לענות לעזור לבטל ואף לשנות שוב תודה על הסבלנות זה לא מובן מאליו"

מכל מקום במהלך השבוע הנוכחי יתקיימו במועדון בארבי רק אירועי שמחות – חתונות, החתונה הראשונה תתקיים בתאריך 17 ביוני במסגרתה ינשאו שי ועלווה כאשר את הטקס יערוך רמי פורטיס ואילו דודו טסה ירקיד את האורחים, חתונה!!

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא