כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

יובל דיין ובר צברי – מיליון עננים

יובל דיין ובר צברי בדואט - "מיליון עננים", האזינו

שני זמרים יוצרים, יובל דיין ובר צברי, חוברים לביצוע דואט משותף –  "מיליון עננים" אשר מילותיו נכתבו בידי יובל דיין יחד עם רובי פאייר ואלי חולי שגם הלחינו. זהו מפגש מוזיקלי ראשון בין השניים שהחלו את צעדיהם הראשונים בעולם המוזיקה ממש לפני עשור. יובל פרצה לתודעה בעקבות השתתפותה בתכנית הריאליטי המוזיקלית  "דה וויס" בשנת  2012. בר צברי השתתף בתכנית הריאליטי  "אייל גולן קורא לך" אף היא באותה שנה. כיום כשהם מצויים במקום טוב במיינסטרים הישראלי הם משתפים פעולה בדואט העוסק באהבה.

כך הם מספרים על החיבור ביניהם – "כששמעתי את ״מיליון עננים״ היה לי ברור שהחום והכנות של בר זה הדבר שהכי מתאים לו, מלא זמן חיכיתי להזדמנות לשיתוף פעולה עם היוצר המוכשר הזה והנה זה קרה" – אומרת יובל דיין. מולה מספר בר צברי- "הקול המלאכי של יובל נגע בי בפעם הראשונה ששמעתי אותה, וגם בשיר הזה זה קרה לי, הרגיש טבעי לשיר איתה, ואני ממש שמח על החיבור המיוחד הזה."

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא