כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אנריקה איגלסיאס יופיע בפארק הירקון

ההכרזה הרשמית, אנריקה איגלסיאס חוזר לתל אביב, היישר לפארק הירקון, 26 במאי 2018, מכירת הכרטיסים תחל הערב בשעה 18:00. כל הפרטים.

אנריקה איגלסיאס בתל אביב, הוא חוזר. צילום: יובל אראל

לאחר שמילא את היכל מנורה מבטחים בתוך 24 שעות פעמיים ברציפות עד אפס מקום, אנריקה איגלסיאס חוזר לישראל והפעם לפארק הירקון גני יהושע למופע שיפתח את מופעי הפארק בישראל בקיץ 2018.

במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר על גג מלון הבוטיק סטאי ביפו העתיקה הכריזו גיא בסר ושי מור יוסף המנהלים המשותפים של קבוצת בלוסטון ולייב ניישן ישראל על המופע הצפוי של אנריקה איגלסיאס בפארק הירקון בתאריך 26 במאי 2018.

גיא בסר ושי מור יוסף, בלוסטון. צילום: יובל אראל

כזכור הידיעה הראשונית על המופע פורסמה כאן בבלוג לפני כחודשיים. במהלך ההכרזה הרשמית נחשף כי במתחם המופעים פארק הירקון יוקמו 3 במות, הכוללות catwalk. כמו כן יש צפי מאוד סביר כי הזמר הישראלי רותם כהן יצטרף למופע של אנריקה איגלסיאס, ויתכן והם יבצעו דואט.

רותם אף התארח במסיבת העיתונאים וביצע כמה מלהיטיו

איגלסיאס זכה לאין ספור הישגים ותארים.  14 מלהיטיו הגיעו למקום הראשון במצעד שירי הדאנס של הבילבורד – יותר מכל אמן גברי אחר. הוא האמן שרשם שיא של להיטים במקום הראשון, שכיכבו הכי הרבה זמן במצעד הלטיני של הבילבורד. מגזין הבילבורד הכניס אותו לרשימת אמני הדאנס קלאב המצליחים ביותר בכל הזמנים.  עם מעל ל-200 פרסים, ו-465 מועמדויות בשלל טקסים. בניהם, 23 פרסי בילבורד ו-36 פרסים בטקס הבילבורד הלטיני (מתוך 45 מועמדויות), 8 פרסי AMA (פרסי המוזיקה האמריקאית), פרס גראמי, 5 פרסי הגראמי הלטיני, 10 פרסי WMA (פרסי המוזיקה העולמית), 6 פרסי MTV והרשימה עוד ארוכה..

מכירת הכרטיסים למופע תחל הערב באתר טיקטמאסטר מהשעה 18:00, לחברי מועדון המעריצים תיפתח המכירה בשעה 12.00

כרטיסים : טיקט מסטר 9964*

מחיר רגיל גולדן  -655 ש"ח

מחיר ללקוחות אמריקן אקספרס לגולדן 555 ש"ח

מחיר רגיל דשא 285

מחיר ללקוחות לאומי קארד לדשא  225 ₪

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא