כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל הצבע הגדול בעולם – Life In Color בפארק נחל חדרה

"Life In Color "  הוא פסטיבל הרייב והצבע הגדול בעולם שנע בכל רחבי העולם ומתפרש על פני למעלה מ 100 אירועים ב 40 מדינות שונות –  לאורך כל שעות הפסטיבל נורים מתוך תותחי צבע מיוחדים מטחי צבע אל תוך הקהל, המופעלים על ידי פעלולנים המצוידים בתותחים מיוחדים שמאפשרים להם להתיז מאות גלוני צבע .

פסטיבל הצבע והרייב, צילום: יח"צ
פסטיבל הצבע והרייב, צילום: יח"צ

הפסטיבל יתקיים בפארק נחל חדרה ב- 27 באוגוסט 2015 . ויופיעו במהלכו DJs מהמובילים בעולם – Borgore –  אסף בורגור , סיפור הצלחה מטורף  של ישראלי שעשה את זה בגדול בכל העולם ו- Nicky Romero.

על מה בכלל מדובר ?, מה זה Life In Color  ?

בלוקיישן ענקי המאכלס אלפי אנשים , מארח הפסטיבל את ה-DJs המובילים בעולם, לאורך שעות הפסטיבל נורים מתוך תותחי צבע מיוחדים מטחי צבע מדהימים אל הקהל, כמו כן יתפעלו את תותחי הצבע פעלולנים מצוידים בתותחים מיוחדים שמאפשרים להם להתיז מאות גלוני צבע אשר רק לוקחים את עוצמות החוויה לגבהים שטרם הכרתם.

מדובר בטכנולוגיית צבע ייחודית פרי פיתוח בלעדי, הצבע אקולוגי וידידותי לסביבה, ומתנדף במגע עם מים. השילוב הזה לצד המוסיקה יוצר חוויה ויזואלית ייחודית  שמבדילה בין Life In Color מפסטיבלי מוסיקה אחרים. דיוויד גואטה ,אפרוג׳ק ,סטיב איוקי ,קלווין האריס,  דיפלו, מייג׳ור לייזר, Nervo, בורגור ומרטין גריקס הם רק חלק קטן מהאמנים שהופיעו בפסטיבל לאורך השנים.

האירוע הוא הפקה ראשונה בישראל של קבוצת הפסטיבלים הבינלאומית SFX, בחסות שמפו כיף. ההפקה היתה אמונה על פסטיבלים פופולריים כמו Tomorrowland ,Tomorroworld Sensation ואחרים. נותנת החסות לאירוע היא המותג "כיף".

תרשמו ביומנים – 27.8.15 יום ה' פארק נחל חדרה

אתר הפסטיבל: http://lifeincolor.com/

ערוץ יוטיוב: https://www.youtube.com/user/LifeInColorTV

עמוד פייסבוק: https://www.facebook.com/lictour

ערוץ האינסטגרם: http://www.instagram.com/lictour

לראשונה בישראל יימכר לקהל הפסטיבל 'כרטיס משולב' – כרטיס שישלב בתוכו רכבת והסעה מכל קצוות הארץ  עד לפתח הפסטיבל. הרוכשים כרטיס זה ייכנסו לפסטיבל כבר ברציפי הרכבת והחוויה כולה תתאפשר בצורה נוחה וחסרת דאגות מרגע היציאה מהבית

רכישת כרטיסים מקוונת : www.lifeincolor.co.il

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא