כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות מקומיות

יום הולדת למועדון גריי ביהוד – סיבה למסיבה

במועדון גריי מציינים חמש שנות פעילות ועורכים במהלך החודש שורת מופעים חגיגיים, כל הפרטים.

מועדון הגריי ביהוד הוקם בשנת 2014 במטרה לפתח ולקדם את חווית התרבות ביהוד והסביבה. מאז הקמתו פוקדים את המועדון קהלים מכל רחבי הארץ. בחמש שנות פעילותו הפך ה"גריי" למוסד תרבותי המארח מדי ערב את מיטב האומנים, סטנדאפיסטים, הצגות ומופעי ילדים והמרצים בישראל תוך מתן דגש על תוכן איכותי, תרבותי מגוון ותוסס. המועדון המצוי ברחוב החרושת באזור התעשייה ביהוד הינו מקום גדול, הכולל בימה להופעות מגוונות, מסעדה ובר.

חודש ינואר יוקדש לחגיגות החמש להיווסדו ויכלול מגוון הופעות ושילובים מיוחדים של מיטב היוצרים במוסיקה הישראלית לצד תפריט חדש ומשודרג.

מי בין המופיעים במהלך ינואר 2020?

ברי סחרוף יארח את  איתמר דוראני ,עומרי מור ומור גלעד אברו, נתן גושן בהופעה מיוחדת, רמי קלינשטיין במופע חדש, המופע של נרקיס, המופע של דני רובס, המופע של עמיר בניון, הופעה של שלומי שבת, הופעה של דני סנדרסון, הופעה של ישראל גוריון ואסף אמדורסקי,  המופע של רוקוויל במחווה לקווין, מופע הטברנה עם הפרויקט של רביבו ועוד הפתעות

לכל המופעים והזמנת מקומות – באתר המועדון ובטלפון  03-6565222

גם צוות הבלוג ביקר במועדון: מופע של ישי לוי, מופע של דקלון וסגיב כהן,

מוטאון – המחווה לנשמה

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא