כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ברק גרוֹסבֶרג – The Golden Rule

לברק גרוסברג יש דרך מיוחדת להתפלל - מוזיקת רוקנ'רול סוחפת וקצבית

ברק גרוסברג בן ה29 הוא מוזיקאי, יוצר, גיטריסט ורוקיסט המוכר היטב לקוראי האתר הוותיקים, מדובר במוזיקאי רוק שנולד בת"א לתוך בית חילוני שהרוק'נרול הייתה השפה השנייה בו. אביו, שאול גרוסברג, יסד את מועדון הרוק הישראלי של שנות ה-70 עם מיטב המופעים באותה התקופה: רמי פורטיס, ברי סחרוף, להקת תמוז, מני בגר ועוד. כבר בגיל 15 הוא הופיע על הבמות הגדולות בארץ ובאופן מפתיע חזר בתשובה לפני כשמונה שנים.

ברק גדל על ברכי נגינתו האגדית של ג'ימי הנדריקס והחל בעצמו לנגן על גיטרה כשהיה בן 12 בלבד. בהמשך הקים מס' להקות רוק, וכיום מנגן עם כמה מהאמנים הגדולים בישראל, לצד ההופעות הרבות שלו במסגרות שונות, כולל הופעות בבתי חב"ד ברחבי הארץ עם מופע אודות סיפורו האישי והייחודי.

בימים אלה ברק עובד על אלבום חדש, מתוכו יצא לפני מס' חודשים הסינגל הראשון Keep the order שהיווה הצצה לאלבום חדש בשפה האנגלית. השיר – The golden rule" הוא השיר השני מתוך האלבום הצפוי לצאת בקרוב.

כל ברק על השיר החדש – "הסינגל החדש נולד מתוך רצון לכתוב שיר על אהבת חינם, מתוך ההבנה שזה מה שהעולם ובפרט המדינה שלנו צריכים עכשיו. ההשראה לכך מגיעה מהגישה החסידית המלמדת לקבל ולאהוב כל אחד בדיוק כמו שהוא, גם אם הוא ההפך ממני."

בתאריך 15/06/21 יופיע ברק באוזן השלישית בת"א ויארח את דן שפירא, קובי פרחי (סולן להקת אורפנד לנד) עדי גביסון ויאיר אלייצור.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא