כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

המסיבה של גיא מזיג והשחור החדש

מופע ראשון במסלול לקראת אלבום סולו לגיא מזיג והרכב "השחור החדש" – השקת הסינגל הראשון "לבד במדבר", שני 11.05.2015 מועדון האזור. נכח, תיעד ומדווח – יובל אראל.

גיא מזיג, אז שוב הדיסקו כאן...צילום: יובל אראל
גיא מזיג, אז שוב הדיסקו כאן…צילום: יובל אראל

זה אותו גיא מזיג מההרכב הכמעט מיתולוגי "הדורבנים" שהניחו בפליי ליסט שירי להיט כ "יצאנו לרקוד", "לא בא לי לשמוע" ו"לבדוק לך ת'מנוע". הוא יוצא כעת לדרך חדשה עם ההרכב "השחור החדש" הכולל את יוסי מור בקלידים, דני שניידרמן בגיטרת בס, נגב גיימן בכלי הקשה, טל רונן על התופים, גל דהן בסקסופון, עדיאל כוכבי בחצוצרה, מגי היקרי ושרון רוזנבאום בשירות וכמובן גיא מזיג בעצמו בגיטרות ושירה.

גיא מזיג, מועדון האזור. צילום: יובל אראל
גיא מזיג, מועדון האזור. צילום: יובל אראל

המופע תפס את האווירה של מסיבת חברים כאשר מעבר לקו הגרובי הנבנה על סגנונות המשלבים ריתמנ'בלוז, סול, Fאנקי כמיטב המסורת של להקות הגרוב והנשיפה ניצל מזיג את המופע כדי לציין את יום הולדתה של זוגתו ואף לארח חברים שונים שלא נכללו בליין אפ ביניהם השחקנית טלי אורן (בילי שוורץ), אלפי גורי ומריאנו אידלמן.

גיא מזיג וגורי אלפי, גרוב באזור. צילום: יובל אראל
גיא מזיג וגורי אלפי, גרוב באזור. צילום: יובל אראל

אז אם אתם זוכרים את רחבת הריקודים של הדורבנים ומוזיקה בשבילכם היא תירוץ לריקוד, הכינו את חליפת הג'ון טרבולטה והתכוננו לאלבום המלא, יהיה גרובי.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

8 תגובות

  1. היי יובל,
    הייתי בהופעה הזו של גיא וראיתי אותך מצלם ממש בקדמת הבמה.. האם ייתכן ויש לך גם סרטון וידאו של "אם רק תדברי" שגיא שר בסוף ההופעה אקוסטית שתוכל לשתף?
    תודה רבה מראש,
    שיר

  2. היי יובל,
    יש לך סרטון של הביצוע בהופעה של "כל מה שרצית"? מדובר בביצוע מעולה ואחד היחידים בשנים האחרונות.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא