כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

להקת נוער שוליים תופיע במועדון בארבי

נוער שוליים עם הסולן מיכאל בן דוד תקיים מופע מלא במועדון בארבי, כל הפרטים

אחרי ההכרזה של דודי לוי על איחוד מחדש של להקת נוער שוליים, לאחר מופע ראשון בכולי עלמא עם הסולן החדש מיכאל בן דוד שתופס את מקומו של מיקיאגי המיתולוגי, אחרי שעלו בהפתעה במסגרת הליין חתול בשק במועדון בארבי, הם חוזרים הפעם למופע שלם ומלא, רשמו את התאריך – 15 בדצמבר 2022, מועדון בארבי תל אביב. כאן אפשר לרכוש כרטיסים.
עם יציאת השיר "הלהקה הקטנה מחולון" של דודי לוי, שמספר את סיפורו של דודי עם "נוער שוליים" הגיעה תחיה מחודשת ללהקה שהפציעה, הפציצה ונעלמה לפני 30 שנה. בעקבות השקת השיר החדש שלווה בקליפ שהציג חומרים נדירים של הלהקה משנות השמונים והתשעים ידע דודי לוי כי החברים צריכים להיפגש, יחד, לדבר, לנגן, להתחבק. מה שהתחיל במפגש קטן באולפן של דודי, הפך לחזרה לבמה של חברי הלהקה המקורית יחד עם נציג ישראל לאירוויזיון, מיכאל בן דוד בעמדת הזמר.
חיבור יוצא דופן ומאז ההופעה הראשונה של כולם בכולי עלמא ומופע ההפתעה בבארבי בתל אביב, מעריצי הלהקה לא מפסיקים לשבח את החיבור המיוחד. האנרגיות, ההתרגשות והחוויה שחוו הקהל וחברי הלהקה יחד עם בן דוד לא השאירו מקום לספק.
עם המון כוח והתרגשות, על הבמה מבוצעים כל הלהיטים הגדולים של הלהקה ששינו את הז'רגון הלשוני ואת המוזיקה בישראל: ציירי לך שפם, ענוג, אמסטרדם, לך איתה, לילה, סיזיפה ועוד ועוד. לצד להיטים גדולים של דודי לוי: כל הזמן שבעולם, דוד ועוד.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא