כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

קרן פלס – לא מוכנה לשתוק!

בחצות הלילה ישבה הזמרת והיוצרת קרן פלס וכתבה לסטוריז בחשבון האינסטגרם שלה מה הוביל אותה להגיע לעצרת המחאה ולשיר את המנון מדינת ישראל.

אמש הופיעה הזמרת והיוצרת קרן פלס בעצרת המחאה שהתקיימה בצומת הרחובות קפלן ומנחם בגין בתל אביב, כשהיא שרה את המנון המדינה – "התקווה". כמה שעות לאחר מכן ישבה בביתה והעלתה על הכתובים בסטוריז בחשבון האינסטגרם שלה מה הוביל אותה לאקט הזה.

קרן פלס בעצרת המחאה . צילום מוטי קמ חי
קרן פלס בעצרת המחאה . צילום מוטי קמ חי

וכך היא כתבה:

"באתי לקפלן לא בעד הנגד ולא נגד הבעד. הקול שלי מתייצב לצד החופש של כל הצדדים להשמיע קול, גדלתי בבית מסורתי. מדקלמת את הקידוש בעל פה וחירות הפרט קדושה בעיניי. לפני שבועיים הנפתי על הבמה שלי דגל שמזוהה עם ההתנגדות לממשלה הנוכחית, שבעיניי ובעיני רבים מכילה גורמים קיצוניים שמסוכנים לביטחון כולנו.

קיללו אותי ושלחו לי הודעות נאצה מבהילות. מאיימים שלא יבואו לשמוע אותי, כלכלת משפחתי בסכנה, מפעל חיי, עדיף לשתוק. אני בהחלמה משנתיים של גיהינום פיזי ועדיין לא סיימתי לטפל בגוף שלי, אז תכננתי לא להתייצב הערב על הבמה בקפלן. זה יותר מדי.

בצהריים תפסתי את עצמי על חם. 'אל תתני לאלימות לשלוט בך. מי שבאמת מקשיב, מכל הלב, שומע את השיר האמיתי שלך, ולא מצפה ממך לשיר את שלו'.

ככה מצאתי את עצמי מטפסת לפני שלוש שעות את מדרגות הבמה, עטופה בדגל ישראל, שרה מול הקהל הגדול ביותר שזכיתי לעמוד מולו את ההמנון של המדינה שזכיתי לחיות בה. אם אני אשתוק, מה תגיד אישה שחוטפת איומים? איך ידברו אחרים בלי מיקרופון? למה מגיע לי קהל, שמישהו בכלל יקשיב לי, אם אני לא מוכנה לדבר?.

עבריינים מורשעים לא אמורים להיות חברי כנסת, ומי שיש נגדו כתב אישום לא יכול להנהיג אותנו. זאת לא עמדה פוליטית. זאת אני שלא פוחדת לעמוד על דעתי. לאישה אין כרגע את הלגיטימציה לשתוק רק בשביל שכולם יאהבו את הזמרת."

צפו בסטוריז מחשבון האינסטגרם של קרן פלס

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

  1. ומה עם עברייני השמאל בכנסת ובראשות הממשלה שלא מורשעים כי מערכת המשפט רקובה? ללפיד היו קשרים והוא ניצל אותם בצורה לא חוקית , ומה עם גניבת הכספים של גנץ , פדופילית אהוד ברק , הכספים שליברמן העביר לביתו ועוד ועוד .. אבל על ימניים – מנסים למצוץ הןכחות לתיקים דמיוניים . בשביל זה חייבים רפורמה !!!

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא