כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

Sun Tailor Feat. AvevA – Who To Face

סאן טיילור מארח את אבבה לדואט גוספל חדש - Who To Face, האזינו

בדרך להשקת אלבום חדש שיצא החודש, משיק הזמר והיוצר ארנון נאור, אקא סאן טיילור, את השיר – Who To Face,  אשר נכתב הולחן והופק על ידו כשיר בצבעי גוספל ורוק כאשר הוא מארח את הזמרת היוצרת אבבה המצטרפת לשירה, מדובר בשיתוף פעולה עם זמרת המגיע לאחר שיתוף פעולה דומה שהיה בשירו הקודם I Wanna Know במסגרתו שיתף פעולה עם הזמרת והיוצרת מיקה שדה. אל שני הזמרים מצטרפת מקהל הגוספל בה חברים – צליל דנין, מגי היקרי, מיקי ריגר, הוד שריד, הילה כהן, פטר ונדרי, אודי נאור, עמוס צימרמן, נטלי גרודסקי.

השיר הכל כך אקטואלי בשל היותו מעין זעקה מבקש למחות על הרג אחים, מנהיגים בזויים, עם שבוי בדמיונות שווא ועל התפוררות של זוגיות.

כך ארנון על השיר החדש – ״שיר שצועק כאב בקול משותף. מתכתב עם התהליך שעברתי בשנים האחרונות, בו אני מחפש פחות את האישי ויותר את הקולקטיבי״

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא