כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

טריפולי – תרד מהמנוף

חברי הסופר טריו טריפולי משיקים קליפ לשיר "תרד מהמנוף" מתוך אלבום הבכורה, צפו

לפני חודשיים השיקו חברי הטריו של שלומי ברכה, ערן צור ודני מקוב – טריפולי את אלבום הבכורה שלהם, ואפילו חגגו זאת במופע קשוח במועדון בארבי. הבוקר הם משחררים קליפ לאחד משירי האלבום – "תרד מהמנוף". על הוידאו אחראי הבמאי והצלם ואדים מכונה.

ובקיצור הנה מה שיש לחברי הטריו לומר – "שמחים להציג לכם קליפ חדש לשיר שאנחנו מאוד אוהבים מהאלבום שלנו – "תרד מהמנוף" לקראת ההופעה ב-19.2 בפסטיבל החורף של היכל התרבות. כמו כל השירים של להקת טריפולי גם ׳תרד מהמנוף׳ נולד בחדר החזרות תוך כתיבה משותפת. אבל בניגוד ליתר השירים כאן היתה השראה ישירה מסיפור של הסופרת אורלי קסטל בלום. שם הסיפור : ׳האישה שילדה תאומים ועשתה בושות׳, מתוך ספר הסיפורים הקצרים : ׳סיפורים בלתי רצוניים׳. בסיפור של קסטל בלום מדובר בזוג בחדר הלידה. הלידה עוברת בקלות והכל בסדר עד שהיולדת קובעת שלילדים יש לקרוא בשמות : נבוכדנצר  וחמורבי. הבעל, שהוא מנופאי במקצועו, מסרב בכל תוקף ופורץ ריב ביניהם. האישה באה למקום עבודתו והויכוח ממשיך במכשיר הקשר תוך שהיא על האדמה והוא במרומי המנוף. הריב מוכרע לבסוף כשהבעל עומד על זה שלילדים יקראו איתי ודניאל. האישה מסכימה אך בתנאי שהיא זו שתחליט למי קוראים איתי ולמי דניאל. בטריפולי לקחנו את הרעיון והפכנו את המינים אבל גם אצלנו האישה תהיה זו שתאמר את המילה האחרונה. כמו באווירה ׳המשוגעת׳ ששורה על רבים מסיפוריה של אורלי קסטל בלום, כך גם בטריפולי יצרנו שיר פופ קליל שנושא בחובו אמירה על זוגיות ויחסים."

את טריפולי תוכלו לתפוס בהופעה בתאריך 19 בפברואר בהיכל התרבות – אולם צוקר, תל אביב. כאן יש כרטיסים.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא