כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

אמנים מבטלים השתתפותם בהופעה של אריאל זילבר

שלום חנוך, ארקדי דוכין ואביב גפן הודיעו כי הם מבטלים השתתפותם בהופעתו החגיגית של אריאל זילבר בעקבות תרומתו למען הנאשם ברצח

כולם יודעים כי המוזיקאי והיוצר אריאל זילבר הנו בעל דעות ימניות חזקות ביותר, אולם מעולם לא היה בעובדה הזו כדי לפגוע באהדת ציבורים שונים במוזיקה שלו ובנהירה להופעותיו. ראו איך התנהגות המוטה פוליטית יכולה לזעזע ולקרוע שסע נוראי בעולם התרבות.

אריאל זילבר בזאפה תל אביב. צילום מוטי קמחי
אריאל זילבר בזאפה תל אביב. צילום מוטי קמחי

עמירם בן אוליאל הורשע על ידי בית המשפט בביצוע רצח של שלושה בני משפחת דוואבשה בכפר הפלשתיני דומא בשנת 2015.. בימים האחרונים נערך קמפיין ציבורי לאיסוף כסף כדי לממן תמיכה ברוצח. בין התורמים פוליטיקאים רבים מהימין וגם המוזיקאי היוצר אריאל זילבר, שלפני מספר ימים התאלמן מאשתו שהלכה לעולמה ואמור באוקטובר לקיים מופע חגיגי בהיכל התרבות לציון יום הולדתו ה- 80. בין המוזיקאים שהיו אמורים להצטרף אליו בהופעה המתוכננת גם המוזיקאים והיוצרים שלום חנוך אביב גפן וארקדי דוכין.

בעקבות הפרסום כי אריאל זילבר תרם מכספו למען הרוצח הודיעו שלושת האמנים כי הם מבטלים את השתתפותם במופע.

אביב גפן מחווה ליהונתן גפן. צילום אלון לוין
אביב גפן מחווה ליהונתן גפן. צילום אלון לוין

כך אביב גפן העלה סטורי כעמודו הרשמי ברשתות – "לצערי אינני יכול לקחת חלק על במה אחת  עם אריאל זילבר  שאותו אני מכבד  כיוצר ואמן, יש גבולות שאסור לחצות והם נחצו,  אלו ימים בהם נלחמים  על דמותה של ישראל,  על אחדות מבורכת, סבלנות  והנמכת הלהבות, איני מסוגל  לקחת וחלק  בנירמול והכשר לכאלה כוונות  ואמירות."

שלום חנוך. צילום יובל אראל
שלום חנוך. צילום יובל אראל

גם שלום חנוך ביטל את השתתפותו במופע והודיע – "אנחנו לא לוקחים חלק בפעילות סביב אדם עם רמת ערכים ומוסר שכאלה"

בעקבות הכרזות הללו החלה סערה ברשתות החברתיות עם הודעות של אמנים רבים בעד ונגד האקט של החרמת המופע

כך הגיב לפני זמן קצר אריאל זיזלבר על הסערה בתקשורת – "בס"ד, אני תרמתי למלחמתו של עמירם בן אוליאל לחפותו ,תרמתי בכדי להגיע לחקר האמת וכל ישראל ערבים זה לזה וזהו. עכשיו לגבי הביטולים של חבריי שלום חנוך ואביב גפן אני יודע את דעתם הפוליטית וזה לא מנע ממני להזמין אותם כאורחים למופע שלי, יש להם שירים יפים ואני מכבד אותם והם מופיעים ושרים, ואין פה טריקים וחבל שעירבו דברים שלא קשורים לאמנות. כל טוב כתיבה וחתימה טובה לכל עם ישראל וכל ישראל חברים"

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא