כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

ערב עוטף #4

ערב רביעי עם אמנים מיישובי העוטף, אי אפשר לוותר על הנוכחות שם...

אמש בשעות הערב התקיים הערב הרביעי במסגרת ליין ההופעות "ערב עוטף" אותו מפיקה ואוצרת שדרנית הרדיו פאני עייני בסטודיו סומא הנחבא בסמטה בין אצטדיון בלומפילד ביפו למטה משטרת מחוז תל אביב. לצידה של פאני עומד אוהד פרץ מנהל הליין "שופוני – הבמה הפתוחה בשדרות" המלווה ומנגישה אמנים צעירים ביצירות טריות.

שי נמני וצור גולן. סטודיו סומה. צילום יובל אראל
שי נמני וצור גולן. סטודיו סומה. צילום יובל אראל

את התוכן המוזיקלי אמש הובילו בפתיחה הגיטריסט שי נמני ונגן כלי ההקשה צור גולן בטייטל הבימתי "נסיעה דרומה" הרכב מוזיקלי היוצר מוזיקה מקורית בתווך שבין הרוק, הבלוז והפולק בעברית.  בעיקרון ההרכב כולל שלושה מוזיקאים אולם הערב התאפשר רק לשני אלו להגיע, הם בצעו חמישה שירים המעידים על כשרון מוזיקלי ויצירתי ברמה גבוהה.

דוד קליין ועופרי בן נתן, סטודיו סומה. צילום יובל אראל
דוד קליין ועופרי בן נתן, סטודיו סומה. צילום יובל אראל
דוד קליין אטיוד לגיטרה. צילום יובל אראל
דוד קליין אטיוד לגיטרה. צילום יובל אראל

האמן הבא שעלה להופיע היה הגיטריסט והיוצר דוד קליין שליווה עצמו בגיטרה אקוסטית ואירח את הזמרת עופרי בן נתן כאשר בין שיר לשיר הוא לוקח פסק זמן, מתיישב ממש מ ול הקהל במרחק אפס ומבצע אטיוד מוזיקלי לגיטרה אקוסטית שיצר אמן דרום אמריקאי.

שי נמני צור ואיתי גולן בסטודינו סומה. צילום יובל אראל
שי נמני צור ואיתי גולן בסטודינו סומה. צילום יובל אראל

כאשר קליין ועופרי מסיימים את ביצוע השירים חוזרים שי נמני וצור גולן יחד עם איתי גולן וכעת בטייטל "פאנגואה" הרכב אותו מוביל איתי אל עולמות הרגאי בעברית ובאנגלית, מדובר בהרכב שנולד לפני שלוש שנים בפאב המקומי של קיבוץ דורות, הם מפזרים מה שקרוי אהבה וקצב בחלל הסטודיו ואפילו אני כמה שאני רגוע מזיז את כף ידי הימנית על הברך לפי הקצב מקווה שלא קולטים את הפספוס במקצב אצלי… בתכל'ס, כמה שמוזיקת רגאי יכולה לרענן את הנשמה ונשימה

דניאל וייס וחני דינור, חותמים את הערב. צילום יובל אראל
דניאל וייס וחני דינור, חותמים את הערב. צילום יובל אראל

כעת אמור היה הערב להסתיים, לאחר שכל אחד מהאמנים\הרכבים הגיש את מנת הצלילים שלו בין עשרים דקות לחצי שעה, אולם הערב עוד צעיר וכאן נכנס לתמונה המוזיקאי שכבר הפך ליקיר הליין ובכלל כאמן מבוקש בערוצי הטלוויזיה והתקשורת – דניאל וייס, בן קיבוץ בארי ששכל את הוריו במתקפה הארורה באותה שבת שחורה 7.10. דניאל לא מוותר ולא נכנס למרה שחורה והוא מופיע מנגן ושר בשלל הזדמנויות. כשדניאל אוחד בגיטרת הנפח האקוסטית שלו הוא מזמין את הזמרת חני דינור נוכחת בסטודיו להצטרף אליו לשיר דואטים ואנחנו, הקהל שבמקום, זוכים להזדמנות חד פעמית ולביצועים ייחודיים ושובי לב לכמה שירים בעברית ובאנגלית.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה מהאירוע

ערב עוטף #1

ערב עוטף #2

ערב עוטף #3

הצצה לכמה רגעים של מוזיקה

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא