כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

אירוויזיון 2019חדשות הסצנה

הזמר אלסנדרו מחמוד יגיע לישראל

אלסנדרו מחמוד - Mahmood שכיכב באירוויזיון 2019 יופיע בתאריך 3 באוקטובר בישראל לצידה של עדן בן זקן, כל הפרטים.

מסתבר שיש המשך אחרי תחרות האירוויזיון שהתקיימה בתל אביב – קבוצת הזאפה הכריזה על ערב של שתי הופעות בכרטיס אחד – הופעת ענק של הזמר והיוצר מחמוד, שאחראי לאחד מהלהיטים הגדולים של השנה "Soldi" ומופע של עדן בן זקן. לקראת המופע צפוי שיתוף פעולה בין השנים, ושיר בינלאומי משותף שיקליטו בחו"ל ויושק לראשונה במופע.

הזמר והיוצר האיטלקי Mahmood יליד מילאנו לזוג הורים – האם איטלקייה מסרדיניה האב יליד מצרים, כיכב בחודש מאי האחרון על במת תחרות האירוויזיון 2019 בתל אביב עם השיר "Soldi" שנכתב והולחן על ידי צ'ארלי צ'ארלס, דאריו פאיני ומחמוד עצמו ומהווה מעין סיפור אוטוביוגרפי של מחמוד על הקשר הרעוע עם אביו, שהפך ללהיט והגיע למקום השני בתחרות, השיר הפך לסיפור הצלחה וכבש את תחנות הרדיו לצד מצעדי ההשמעות הדיגיטליות ברשת.

בימים אלו הוא שחרר שיר חדש – "Barrio" אותו כתב ביחד עם דוידה פאטרליה בהלחנתם של אלברטו מונאצ'טי ודאריו פאיני כשהוא מלווה בקליפ שצולם במרוקו, על ידי אותו הצוות שהפיק את הלהיט "Soldi".

עם השיר החדש וכשהוא רוכב על גלי ההצלחה יגיע Mahmood בתאריך 3 באוקטובר לזאפה לייב פארק בראשון לציון ויקיים מופע בו תתארח הזמרת הישראלית עדן בן זקן, כל אחד מהכוכבים יגיש מופע משלו לצד שיתוף פעולה במהלכם.

מכירת הכרטיסים למופע החלה באתר זאפה | יום חמישי, 3.10.19 זאפה לייב פארק, ראשון לציון | פתיחת דלתות 19:30| כרטיסים החל מ- 149 ש״ח.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא