כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מסיבת הריקודים של סר צ'ארלס קלור

תובנות ורשמים ממתחם ההופעות בסיומו של מצעד הגאווה בתל אביב, פארק צ'ארלס קלור, שישי, צהריים. 13.06.2014. זמרות – דנה אינטרנשיונל, נינט טייב, מיטל דה רזון ומיי פיינגולד. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

ילדים זה שמחה, דנה אינטרנשיונל. צילום: יובל ושילי אראל
ילדים זה שמחה, דנה אינטרנשיונל. צילום: יובל ושילי אראל

חפירה – פוליטיקלי קורקט, שוויון וחופש בחירה, גבר ואישה, גבר וגבר, אשה ואשה, חייזר וחללית, תבחרו את תשוקתכם ותמשיכו הלאה, מאז המצעד הראשון של הקהילה הלהט"בית, עסקתי בתיעוד ההתרחשות ובתוך כך לתפוס קצת צבע עליז בתצלומים.

השנה הגעתי לקרנבל הכי צבעוני בעיר העברית הראשונה כדי לחוות ולהנציח את המופע של ארבע דמויות ידועניות בתחום המוזיקה המקומית, חלק בדגש חזק על הזרם המוזיקלי הבולט בסצנת הלהט"ב, קרי מוזיקת הדאנס.

נינט, צועדת לשוויון. צילום: יובל ושילי אראל
נינט, צועדת לשוויון. צילום: יובל ושילי אראל

מיני שערוריות קדמו לפסטיבל השוויון לתשוקה המינית, השערורייה הראשונה התרחשה כבר בתחרות האירוויזיון כאשר בניגוד לדעתי נשרה מיי פיינגולד נציגת ישראל מהשלב הסופי ולאו דווקא בשל איכות השיר שבצעה אלא יותר בשל דעות קדומות, קומבינות פוליטיות ועם אנטישמיות אירופאית, השערוריה השנייה התרחשה דווקא כאן, בעקבות פרסום הקליפ החדש של דנה אינטרנשיונל לשיר הידוע "ילדים זה שמחה" על פי מילותיו של יהושע סובול ולחן של שלמה בר, ובעיבוד מוזיקלי של אלי אברמוב, בו מככבת דנה לצד ילדים מסורתיים, דתיים, בבית כנסת בתל אביב בהפקה תחת המטריה של עיריית תל אביב, קמה צעקה מאת ההורים כאילו והוטעו ונעשה שימוש לא הוגן בילדיהם בחיבור עם הזמרת והשאיפה לשוויון בין הנטיות המיניות והזכות להורות. על כך וצלילים אחרים כאן.

מיטל דה רזון, מלכת הדאנס. צילום: יובל ושילי אראל
מיטל דה רזון, מלכת הדאנס. צילום: יובל ושילי אראל

אבל בואו נעזוב את כל החפירות, מצעד הגאווה הוא בראש ובראשונה, לאחר שמסירים את תוכנו המגדרי, הפנינג מצויין לצעירים וצעירות חובבי ריקוד מכל הפריפריה העוטפת את גוש דן, סיבה למסיבה.

מיי פיינגולד, חביבת הקהילה. צילום: יובל ושילי אראל
מיי פיינגולד, חביבת הקהילה. צילום: יובל ושילי אראל

הבלוג עשה את צעדיו כבר משעות הבוקר על מנת לתעד את המתרחש על הבמה המרכזית, כאשר בין מפגן ריקודים של ליין גאה אחד למשנהו (בקצרה – FFF, אריסה, דרעק ו- BEEF) בנוצות, ניצוצות ומיטב הבנים הגאים, עלו ארבע זמרות – נינט טייב, דנה אינטרנשיונל, מיטל דה רזון ומיי פיינגולד ונתנו את הקטעים שלהi.

היה בום בום בום!!!

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהאירוע 1#

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהאירוע 2#

 וידאו

 

 

וידאו גולשים, כי אנשים שמתעדים בסמארטפונים פשוט משמרים את הרגע

צילום וידאו – ג'וש הארט

 

צילום וידאו – בן צ'קוב

 

צילום וידאו – בן צ'קוב

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא