כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

בלינדה דווידס חוזרת לישראל במופע המחווה לוויטני יוסטון

המופע - The Greatest Love of All בכיכובה של בלינדה דווידס המבצעת את שיריה של וויטני יוסטון חוזר לישראל במרץ 2022, כל הפרטים.

מופע המחווה הבינלאומי לוויטני יוסטון בכיכובה של בלינדה דווידס – The Greatest Love of All: A Tribute to Whitney Houston בכיכובה של בלינדה דווידס יחזור לישראל לשתי הופעות בלבד, זאת כשלוש שנים לאחר סיבוב הופעות מצליח בן חמש הופעות שהתקיים בישראל.

בביקור הנוכחי יופיע הרכב המחווה ב-5.3.2022 במרכז הקונגרסים בחיפה, וב-6.3.2022 בהאנגר 11 בת"א, שתי ההופעות יתקיימו בישיבה במקומות מסומנים. מכירת הכרטיסים החל מהיום (18.11). מחירי הכרטיסים ינועו בין 209 -499 ₪.

המופע  Greatest Love Of All מבוסס על הכישרון המדהים של הסולנית הדרום אפריקאית בלינדה דווידס, שפרצה לתודעה בעקבות ההשתתפות שלה בתוכנית הריאליטי Britain's Got Talent והביצועים הבלתי נתפסים שלה לקלאסיקות של וויטני יוסטון ז"ל,

במסגרת המופע מופיעה דווידס כשהיא מגובה בלהקה מלאה וזמרות רקע – במה שהוא הדבר הקרוב ביותר בעולם כיום לראות שוב את ויטני יוסטון על הבימה. במהלכו של המופע תבצע בלינדה כמה מלהיטיה הגדולים של ויטני יוסטון ז"ל, ביניהם I Wanna Dance With Somebody, Higher Love, I Will Always Love You, I Have Nothing ורבים אחרים.

מכירת הכרטיסים החלה, כאן.

כך זה נראה ונשמע בפעם שעברה

עדכון

רוכשי כרטיסים יקרים,

אנחנו נאלצים להודעה כי ההופעה לא תתקיים במועד האמור. לאור משבר האומיקרון מכירת הכרטיסים להופעה, כמו להופעות רבות אחרות, הייתה נמוכה מהמצופה, ולמרות בשבועיים הקרובים חלה התאוששות במכירה, מדובר במעט מידי ומאוחר מידי, ולכן בהתייעצות עם האמנית והנהלתה הוחלט לא לקיים ההופעות בישראל בתאריכים שתוכננו.

אנו מקווים כן לקיים ההופעות במועד עתידי אחר, בתיאום עם האמנית וצוותה.

כספי הרוכשים יוחזרו אוטומטית לאמצעי התשלום בו שילמו תוך 30 יום לכל המאוחר.

אנחנו מתנצלים על עוגמת הנפש.

שלכם, צוות ההפקה,
מופע המחווה לוויטני יוסטון

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא