כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

מתגלגלים לפארק

הבוקר הוכרז באפן רשמי על ידי המפיק שוקי וויס, אחרי תקופה ארוכה של לחשושים, שמועות וידיעות סודיות, כן, להקת האבנים המתגלגלות תקיים מופע בתאריך 4 ליוני, מוצאי חג השבועות, בפארק הירקון בתל אביב, כל הפרטים, הכרטיסים, המחירים וקצת ביוגרפיה למתעניינים. פרסום במקביל גם ב"מגפון" עיתון עצמאי ברשת. בישורת האחרונה לקראת המופע כל הפרטים החשובים – ההגעה, התחבורה, החניה, מה מותר להכניס – בהמשך הידיעה.

הרולינג סטונס נחתו בישראל. צילום: אורית פניני
הרולינג סטונס נחתו בישראל. צילום: אורית פניני

חמישים ושתיים שנים האבנים המתגלגלות עושים לנו את זה (אם לא נחשיב את השנתיים שקדמו למופע הראשון) רוקנ'רול בריטי השואב את יסודותיו מהריתמנ'בלוז, סקס סמים ורוקנ'רול הם השילוש הקדוש בדרך חייהם, הלהקה שהצליחה מעבר לתהילת העולם שקטפו חברי הביטלס, עומדת עם מדף הכולל מעל 60 אלבומים, הקלטות אולפן, הופעות חיות ואוספים, סקנדלים ושערוריות רבות, 75 להיטים שכבשו את מצעדי ההשמעות וחלק נכבד מהם הפכו לקלאסיקות – נכס צאן ברזל – פס קול ילדותינו.

שוקי וייס: "זו הפעם הראשונה ב- 35 שנותיי במקצוע שאין מילים לתאר את גודלו של אירוע שכזה בישראל. זו בפירוש היסטוריה. זכות גדולה להביא את הרולינג סטונס לישראל, זכות למדינה, לאזרחים ובעיקר למעריצי הלהקה שחיכו לרגע הזה".

בסיבוב ההופעות 14 ON FIRE של הרולינג סטונס חוזרים מיק ג'אגר, קית' ריצ'ארדס, צ'רלי וואטס ורוני ווד לדרכים אחרי סדרת הופעות ענק באנגליה וארה"ב בשנה שעברה, ומביאים את המוזיקה האייקונית שלהם ומופעי הבמה פורצי הדרך לקהלים מסביב לעולם וביניהם הופעה אחת היסטורית בתל אביב. הלהקה תפנק דורות של מעריצים במופע עמוס בשלל קלאסיקות דוגמת: ‘Gimme Shelter’, ‘Paint It Black’, ‘Jumping Jack Flash’, ‘Tumbling Dice’, ‘It’s Only Rock ‘N’ Roll’ , ובמספר פנינים בלתי צפויות נוספות.

ב-12 חודשים האחרונים, הרולינג סטונס שילהבו מעריצים עם דוקומנטרי חדש, "Crossfire Hurricane", אוסף הלהיטים הגדולים "GRRR!", הופעת ענק בפסטיבל המוזיקה הגדול באנגליה – גלוסטנברי, ושתי הופעות סולד אאוט היסטוריות בהייד פארק בלונדון אל מול 120 אלף איש שתועד בסרט ההופעה החדש ‘Sweet Summer Sun – Hyde Park Live’.

שתפו רגע היסטורי:

זה רשמי! הרולינג סטונס בדרך לישראל ולכם יש הזדמנות לזכות בזוג כרטיסים למופע ההיסטורי! משתפים את תמונת ההכרזה מעמוד הפייסבוק הרשמי של שוקי וייס וכותבים כמה מילים שלכם על המופע הענק שהולך להרעיד את הפארק ב-4 ביוני 2014.  הזוכה בתחרות יוכרז באיוונט הרשמי ב-26.3.14 בשעה 16:20

פרטים נוספים כאן  

מפת מתחם המופע
מפת מתחם המופע

מחירי כרטיסים:  

אציין כי אמנם המחירים גבוהים יחסית למופעי פארק שהתקיימו לאחרונה בתל אביב, אולם בעיון בטבלת מחירים שנקבעו לסבב ההופעות הנוכחי ברחבי אירופה עולה כי התמחור למופע בתל אביב אינו יקר יותר מהמופעים המכוננים ברחבי העולם ובמספר מקומות אף יותר זול, ובכלל, מדובר באבנים המתגלגלות, אירוע היסטורי!! מכירה מוקדמת בלעדית ללקוחות פלאפון תפתח ביום חמישי, 27 במרץ בשעה 9:00 בבוקר. לקוחות פלאפון מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לאתר פלאפון לקבל קוד ייחודי שיאפשר להם לרכוש כרטיסים לפני כולם וליהנות ממחירי ההטבה הבלעדיים ללקוחות פלאפון (מלאי מוגבל!).

לאתר: www.pelephone.co.il

המכירה לקהל הרחב תפתח ביום ראשון, 30 במרץ, בשעה 9:00 בבוקר.

סוג כרטיס מכירה מוקדמת פלאפון מחיר מלא
כרטיסי דשא 595 ₪ (מלאי מוגבל, עד גמר המלאי) 695 ₪
גולדן רינג 1,690 ₪ (מלאי מוגבל, עד גמר המלאי) 1,790 ₪
VIP * 2,750 ₪ (מלאי מוגבל, עד גמר המלאי) 2,850 ₪

* כרטיסי הישיבה היחידים הקיימים במופע – וכוללים כיבוד קל במתחם האירוח לפני המופע

מכירה מוקדמת תפתח גם לחברי השומע המתמיד של שוקי וייס וחברי מועדון המעריצים של הרולינג סטונס – חברים בקבוצות אלה יקבלו הודעה עם פרטים לדוא"ל.    

לרכישת כרטיסים: www.eventim.co.il | *9066

שבועות בפארק.
שבועות בפארק.

האבנים בוויקיפדיה, לחרשנים…

מסר לקהל מקיית ריצ'ארד

הנחיות אחרונות לקראת המופע

17:45 פתיחת שערים

הקהל מתבקש להקדים להגיע ולאסוף את הכרטיסים מנקודות המכירה על מנת להימנע מתורים בקופות הפארק ביום המופע.

19:45 פורטיס

21:15 THE ROLLING STONES
המופע יתחיל 21:15 בדיוק !

אבטחה, אפשרויות הגעה, חניה וקופות:

למתחם ההופעה בפארק רצוי להגיע בתחבורה ציבורית (מוניות שירות מתוך תל אביב יפעלו גם במהלך החג כרגיל), וברכבים דו גלגליים/אופניים.

מטרו מוטור, יבואנית רכבי Yamaha בישראל תשתף פעולה עם ההפקה בחניונים ייעודיים לדו גלגלי בלבד שמטרתם לקדם את תרבות הדו גלגלי בישראל, להפחית את זיהום האוויר ולאפשר הגעה מהירה לאירוע והקלה בעומסי התנועה הצפויים.
החניונים, שיכולים להכיל מאות רבות של קטנועים ואופנועים יועמדו לרשות כל רוכבי הדו-גלגלי בישראל.

רכבת ישראל: (החל משעה 21:00) תחנת הורדה תחנת אוניברסיטה ותחנת הורדה מסוף בני ברק.
תחבורה ציבורית: לקבלת עדכונים אודות הסדרי התנועה בערב זה, יש ליצור קשר ולהתעדכן מול החברות השונות: רכבת ישראל- *5770, "דן" 03-6394444 או *3456 (חברת דן מפעילה ביום זה החל משעה 18:00 את קו 12 מכל החניונים), "קווים" 03-6066055 או *82254, "מטרופולין" *5990, "אגד" *2800.

למי שבוחר להגיע ברכב, אנא הקדימו הגעתכם !
האירוע מתקיים בחג השבועות, אשר מתאפיין בעומסי תנועה באזור גני יהושע/פארק הירקון, ועל כן תכננו את זמנכם בהקדם.
ניתן למצוא מפה מפורטת של החניונים באזור באתר http://www.shuki.co.il
וכשירות לציבור מטעם ההפקה, יפורסמו במהלך יום המופע (4 ביוני) עדכונים שוטפים ב-www.shuki.co.il כולל דיווחי תנועה ודיווחי חניונים בזמן אמת משעות הצהריים – אנא התעדכנו אתנו !

הסדרי תנועה לאירוע:
בשל קיום האירוע בצאת חג השבועות, התחבורה הציבורית תחל החל מהשעה 18:00.

הנחיות לציבור המגיעים לאירוע:
◊ המגיעים מכיוון צפון מתבקשים להגיע על דרך נמיר לצומת רוקח ימינה, לחנות בחניון רידינג, חניוני האוניברסיטה וחניוני הספורטק ומהם להגיע בתחבורה ציבורית.
◊ המגיעים מכיוון איילון דרום מתבקשים להגיע למחלף רוקח ושם יופנו על ידי השוטרים לחניוני ה"דרייב אין" הגישה דרך נתיבי איילון מרכז הירידים.
◊ המגיעים מרחוב רוקח יופנו לחניון גני יהושע חניון הספורטק וחניון רידינג.
◊ המגיעים מרחוב בני אפרים יופנו בצומת שטרית לחניוני הטניס, האתלטיקה וכן לחניון שברחוב רפידים.
◊ המגיעים מכביש 5 דרך צהלה יופנו בצומת פנחס רוזן שטרית שמאלה לחניוני אזור התעשייה ברמת החייל, רחוב ראול וולנברג.
◊ לטובת באי האירוע באופנועים הוקצו שני חניונים כדלקמן: ברחבת חניון חברת החשמל, בצידו המערבי של אצטדיון ר"ג, ובחניון המצוי בצומת הרחובות רוקח שטרית ומהם ניתן להגיע רגלית.
◊ קהל המגיע מכיוון רמת גן ובני ברק מתבקש להגיע לחניוני אצטדיון רמת גן ולחצות לכיוון הפארק רגלית על גשר המכבייה.
הקהל המגיע לאירוע מתבקש להימנע מהשארת ציוד יקר ערך ברכבים
◊ המגיעים על כביש 4 מתבקשים להגיע דרך ציר אם המושבות לרחוב ששת הימים ר"ג ולחנות בחניוני אצטדיון ר"ג, מתחם קניות בני ברק ואזור התעשייה הסמוך לרמת החייל ולחצות דרך גשר המכבייה למתחם האירוע בפארק.

מפת החניונים, באדיבות שוקי וייס פרומושן ופרודקשן
מפת החניונים, באדיבות שוקי וייס פרומושן ופרודקשן

קופות ביום המופע:

הקופות באתר יפתחו למכירה ואיסוף כרטיסים לקהל החל מהשעה 14:00, ההפקה מבקשת מהקהל לאסוף כרטיסים מראש רצוי לפני יום האירוע מנקודות המכירה בהם נרכשו בכדי להימנע מעמידה בתורים. המתחם מוקף בגדר אבטחה עם כמות שערים מספקת על מנת לרווח את הלחץ בכניסות אשר יפתחו כבר בשעה 17:30. היזהרו מזיופים! הקפידו לרכוש כרטיסים אצל מפיצים מורשים
המופע יאובטח ע"י אנשי משטרה ומאבטחים, הכנסת נשק, אבוקות, חזיזים וכיו"ב, אלכוהול, בקבוקים מכל סוג (למעט בקבוקי מים שקופים עד 750 מ"ל), דאודורנטים, בשמים, פחיות, חפצים קשיחים, מצלמות, מצלמות וידאו, מצלמות מקצועיות (לא תותר כניסה עם מצלמות בעלות עדשה מעל 8 ס"מ אורך ובכלל מצלמות עם עדשה מנותקת מגוף המצלמה – שימו לב שבנושא זה: אם יש ספק אין ספק. כניסה וצילום עם סמארטפון וטאבלטים מותרת), מכשירי הקלטה , בעלי חיים , שרשראות , כרזות ושלטים , וכסאות- אסורה בהחלט.
חל איסור להגיע עם תיקי גב גדולים לשטח האתר

אתר המופע:

באתר המופע יהיו דוכני מזון ושתייה, לצד דוכני מרצ'נדייז רשמיים של הסטונס שיציגו מגוון גדול של חולצות, צמידים תיקים, ג'קטים דיסקים ועוד (ישנה אפשרות לתשלום בכרטיסי אשראי) .

המתחם ערוך ונגיש עבור נכים גם להגעה וגם לצפייה – בעלי מוגבלויות מתבקשים לתאם הגעתם מראש עם משרדי הכרטיסים, מספר המקומות במתחם הנכים מוגבל.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

  1. שוקי אחרי כל כך הרבה שנים עדיין לא יודע לדבר ל"תוך" מיקרופון?…

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא