כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות פופחדשות רוק

לילות אהבה בט"ו באב – הכרזה על שורת מופעים

"לילות אהבה" עשרות שילובים יוצאי דופן בסדרת מופעים לרגל ט"ו באב והשנה בשלושה לוקיישנים שונים, כל הפרטים

לרגל ט"ו באב יתקיימו במהלך אוגוסט מגוון רחב של מופעים מסקרנים עם שילובים ייחודיים הכוללים עשרות אמנים ויוצרים, השנה יתפרסו אירועי ט"ו באב בשלושה מוקדים ברחבי הארץ – בית גבריאל על שפת הכנרת, אמפי רעננה ואמפי בית גוברין. על הפקת שלל האירועים אמונות קבוצות  To Mix, אלמוג שריג וזאפה. מכירת כרטיסים בקישור: https://bit.ly/3qqXwAB מחירי כרטיס: 174 ₪ – 234 ₪, הנחות בועדים, חברות האשראי וללקוחות מקס הנחה של 75 ₪ לכל מופעי "לילות אהבה".

ואלו מופעי ט"ו באב:

מופעי פסטיבל "לילות אהבה", בית גבריאל:

3.8 , יום חמישי ,מופע הארנבות והיהודים שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות: 19:30 תחילת מופעים:21:00

מופע הארנבות של ד"ר קספר – לאור ההצלחה ובעקבות הביקוש,  מופע הארנבות של ד”ר קספר יתאחדו למופע נוסף לציון 30 שנה ללהקה. הקספרים החלו את דרכם בשנות ה-90 והיו לאחת הלהקות המצליחות ברוק הישראלי. הלהקה אמנם לא פעלה באופן רציף לאורך השנים, אך בכל פעם שחזרה לפעילות מעמדה רק התחזק. האלבומים מתחילת הדרך, יחד עם אלבומי הלהקה משנות האלפיים, הולידו קלאסיקות רבות שהפכו להמנונים בין-דוריים, ולחלק בלתי נפרד מהפסקול המקומי. השילוב המוזיקלי של הלהקה בין עולם הרוק והפופ הופך את המופע של הקספרים למופע פולחן וחוויה שקשה להישאר אדיש אליה.

היהודים  –  להקת הרוק הישראלית, מהמצליחות והמובילות בארץ. במשך השנים מיקמה הלהקה את מעמדה בצמרת המוזיקה הישראלית עם 5 אלבומי אולפן ו- 2 אלבומי הופעה חיה שהגיעו למעמד זהב ופלטינה, עם שלל הופעות בפסטיבלים בארץ ובחו"ל. שירי הלהקה הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד וחשוב בפסקול המוזיקה הישראלית. ביניהם:  הזמן שלך, הימים שלנו, אם כבר, לא קל, אלה, אצלך בעולם, מחפש תשובה, סמי, חופשי, מלחמה שקטה, עוד ארון אחד, גניבה, אין לך מקום, שחק אותה, זוג יונים, I guess it's for you ועוד…

הופעות הלהקה מושקעות ביותר וכוללות תאורה מרשימה, במה מעוצבת וסאונד נפלא
המבטיחים חווית הופעה מהנה.

4.8 ,יום שישי, אינפקטד מאשרום מארחים את הדג נחש ונטע ברזילי

פתיחת דלתות: 18:30 תחילת מופע:20:00

הופענו כמעט בכל מקום בעולם חוץ מאלסקה, אבל בכנרת פה בישראל שלנו – עוד לא הופענו! אז החלטנו לתקן את המחדל הזה.  אחרי המפגש השנתי שלנו בכפר-הנוקדים אי שם במדבר, אנחנו משנים כיוון ומהנוף המדברי אנחנו עולים לצפון, אל בית-גבריאל, על הכנרת בטבריה. זה לא סוד שאנחנו בני הקריות, נולדנו וגדלנו בצפון, המשפחות והחברים עדיין כאן והנה הגיעה האפשרות וזה מרגש אותנו להצליח לשבץ הופעה במקום כמו בית-גבריאל בכנרת כי יש ים קהל בכל אזור הצפון שסוף סוף יכול לבוא לראות אותנו ככה פה ליד הבית.  שיהיה לכם ברור – אנחנו באים להופעה חיה עם כל הלהקה, כי בכל זאת צריך לתת שואו כמו שאתם מכירים מההופעות שלנו בארץ, ואנחנו לא באים לבד  יעשו איתנו את כל הדרך לטבריה אחים שלנו הדג נחש ואחותנו נטע ברזילי.

10.8, יום חמישי, קרן פלס מארחת את תמיר גרינברג

פתיחת דלתות 19:30 תחילת מופע:21:00

קרן פלס, הינה היוצרת הנשית המושמעת ביותר בארץ, זוכת פרס אקו"ם למלחינת השנה, זמרת מוערכת, מוזיקאית-שחקנית-מחזאית ורסטילית שלא מפסיקה לחדש ולהפתיע, אשר העניקה שירים מוכרים ואהובים לאמנים רבים, יצרה ושיחקה בקברט הרוק המוערך בתיאטרון הלאומי הבימה "לילה אחד באפריל" אשר עלה מחדש השנה כמופע מוזיקלי מרהיב, הופיעה בשלל תוכניות מוזיקה בטלוויזיה ביניהן "הכוכב הבא לאירוויזיון', לקחה חלק בעונת העשור של "מחוברים" ובעיקר הפכה לקול הנשי הבולט של דורנו כזמרת, יוצרת ופרפורמרית.

המופע יכלול את השירים שביצעה בעצמה, שכתבה לאחרים ושלל יצירותיה ומעלליה אחרי שני עשורים של פעילות מוזיקלית סוחפת — ״לשם״, ״אם אלה החיים״, ״באת לי פתאום״, ״ואת״, ״מבול״, ״שקופים״, ״איתי״, ״מעבר לנהר״, ״מי אני״, "אין סוף ללילה" , "בום"  "ימים אחרים" ועוד שירים רבים וטובים, שהם רק חלק מיצירותיה הווירטואוזיות והבלתי נשכחות. אורח מיוחד: תמיר גרינברג

המופע בהובלתו של המפיק המוסיקלי המוערך גלעד שמואלי ובליווי הרכב נגנים מהטובים בארץ: עדי רותם – גיטרות ומחשב, יונתן לוי – בס, קרן טפרברג – תופים, מתן ממן – טרומבון, יעל שפירא – צ׳לו ואבנר קלמר – כינור.

 

 11.8, יום שישי, דודו טסה ושלום חנוך – שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות 19:30 תחילת מופעים:21:00

שלום חנוך מופע להקה: שלום חנוך במופע הכולל את מיטב להיטיו מכל השנים. קלאסיקות כמו "מחכים למשיח",  "נגד הרוח", "בגילגול הזה", "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר", "מאיה", "ככה וככה", "אהבת נעורי", ו"סוף עונת התפוזים" בביצועים חדשים ומלאי אנרגיה בליווי להקה משובחת הכוללת ממיטב המוזיקאים הבכירים בישראל.

דודו טסה: דודו טסה הוא ללא ספק אחד האמנים המצליחים בישראל כבר עשור ברציפות  ומהיוצרים החשובים שיש כיום במוסיקה הישראלית. טסה הצליח לנסח מחדש ולהרחיב את גבולות ההגדרה-"המוזיקה הישראלית" , בין השאר בזכות הפרויקט המדובר והמוערך – "הכוויתים"   3  אלבומים שהוגדרו כיצירות מופת וזכו לשבחים בכל רחבי העולם , גם בזכות סיבובי הופעות בארה"ב ובאירופה, שכללו רגע ההיסטורי, סיבוב הופעות  עם רדיוהד, מההרכבים החשובים והמצליחים בעולם .  שורת ההישגים של טסה ארוכה ולאחרונה אף התווסף אליה , פרס אופיר עבור פס קול הסרט מאמי שייצא בקרוב לאקרנים.  ההופעות של דודו טסה ידועות באווירה המחשמלת, בזכות הכריזמה הסוחפת של דודו כפרופרמר, זמר וגיטריסט עילוי, בגלל השירים- שורה ארוכה של להיטי על מכל האלבומים: "פריד", ״מעליות״, ״לולה״, ״בסוף מתרגלים להכל״, " איזה יום" ״הגולה״, ״אני רץ״ ועוד רבים אחרים  , כל אלה יחד עם נבחרת של מוסיקאי על – הופכים את ההופעה של דודו טסה לאירוע שאסור להחמיץ.

 

מופעי "פסטיבל לילות אהבה" באמפי רעננה:

3.8, יום חמישי, תיסלם ודני סנדרסון ביחד ולחוד

פתיחת דלתות: 18:30 תחילת מופע 20:00

תיסלם: ב- 16 בינואר 1981, יצא בחברת התקליטים CBS אלבום הבכורה של תיסלם, "רדיו חזק" שהימם את תעשיית המוזיקה של ישראל דאז . האלבום שהופק ע״י חברי הלהקה שהיו אז רק בני 22, פרץ גבולות ויצר סטנדרטים חדשים ברוק הישראלי. זה היה אלבום רענן בכתיבה, באנרגיה, בהפקה המוזיקלית ובוויזואליות החצופה שלו ונמכר במספר שיא של מעל שישים אלף עותקים.

שנת 1981 הייתה ללא ספק השנה של תיסלם שזכתה בתואר להקת השנה והשירים ״לראות אותה היום״ ו ״רדיו חזק״ הובילו את המצעד השנתי במקום הראשון והשני. תיסלם חרשו את ישראל מדן ועד אילת במסע של 30 הופעות בחודש, והארץ חוותה היסטריית בני נוער חסרת תקדים . מאז תיסלם הוציאה לאור אלבומי זהב ופלטינה, כבשה כל פסגה אפשרית, התפרקה וחזרה להופיע, חבריה פיתחו קריירות סולו מצליחות ושיריה של הלהקה הפכו לנכסי צאן ברזל. ההופעות של תיסלם הן חגיגת להיטים מתמשכת ונודעות באנרגיה הבלתי נידלית המשודרת מהבמה אל הקהל ובחזרה.

דני סנדרסון: דני סנדרסון, מהזמרים והיוצרים הבולטים והאהובים בישראל, האיש שטביעות אצבעותיו ושפתו השנונה שזורות בתרבות הישראלית, כתב והלחין מעל 300 שירים מתוכם מעל 80!! הפכו ללהיטי ענק .  במופע הסוחף והקצבי הוא מבצע  את שיריו מכל הזמנים מהרפרטואר העצום שלו, של כוורת, גזוז ודודה. בין השירים: "נתתי לה חיי","זאת שמעל המצופה",  הגלשן שלי", "זה הכל בשבילך", "הלא נודע", "אלף כבאים", "יו יה", "חללית", "דון קישוט" ועוד רבים וטובים.
לצדו של סנדרסון להקתו המוכשרת והמשובחת אשר הפכה לחלק בלתי נפרד מהמופע ומהרפרטואר: שירה וגיטרה: כפיר בן ליש, שירה וגיטרה: הילי בוימל, קלידים ושירה: עידו זלזניק,      תופים: אמיר ברסלר, בס ושירה: מיקי ורשאי, שירה: אורית שלום

 5.8 מוצ"ש, הדג נחש מארחים את פול טראנק ואברהם טל מארח את התקווה 6 שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות: 19:00 תחילת מופעים: 20:30

הדג נחש מארחים את פול טארנק: אחרי 8 אלבומים, כל תואר אפשרי -מלהקת השנה, שיר השנה, 3 פעמים ברציפות הוכתרו כלהקה האהובה ביותר על בני הנוער והחיילים, אלבומי זהב ואלבומי פלטינה ושירים שהם חלק בלי נפרד מפס הקול הישראלי, הדג נחש עושים היפ-הופ ציוני במופע מיוחד עם הלהיטים הגדולים!
מאז ומתמיד הקפידו הדג נחש להרים את הראש, להביט מסביב ביושר ולתרגם את מה שהם רואים ומרגישים לאמירה סובייקטיבית אך כנה – אמירה שעם השנים והאלבומים הפכה את

הדג נחש ללהקה שההוויה הישראלית שלה היא מובהקת, אותנטית וישירה, וזהו גם סוד ההצלחה שלהם. אורחים מיוחדים: פול טראנק

אברהם טל מארח את התקווה 6: אברהם טל והלהקה עולים לבמה ונותנים את הלב, את הנשמה, 100 אחוז אנרגיה ב-360 קמ"ש. כל הלהיטים הגדולים של אברהם החל מ- "שבוע טוב", "מי לא יבוא", "מחוזקים לעולם", "אורות", "אם את הולכת", "קופצים רוקדים", "הימים עוברים", "קול גלגל" ועוד ועוד. כולם נמצאים שם  בעיבודים חדשים, עם סאונד עדכני  ובהפקה מוזיקלית מרהיבה מעשה ידיו של אברהם. אורחים מיוחדים: התקווה 6

מופעי פסטיבל לילות אהבה בבית גוברין:

 

3.8 , יום חמישי, שלומי שבן ויוני רכטר, שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות: 19:30 תחילת מופע: 21:00

שלומי שבן: שלומי שבן עם המופע החדש והמדובר שלו ״בית פתוח״.  מגובה בהרכב מובחר של שמונה מטובי המוזיקאים בארץ שבן מגיע לבמה למופע מרהיב שחוגג את אלבומו החדש ואת מיטב הרפרטואר שלו. שבן, הידוע בהופעותיו הווירטואוזיות והכריזמטיות, לוקח בסיבוב הזה את יכולותיו ככותב, פסנתרן, מתרגם, ופרפורמר אל הקצה, ומביא אל הבמה את ״בית פתוח״ – קרקס מוזיקאלי עצוב ומסחרר.

יוני רכטר: יוני רכטר מהמוזיקאים המקוריים  במוזיקה הישראלית מלחין , פסנתרן , זמר , מעבד ומפיק מוזיקאלי , זכה לאין ספור שבחי הביקורת ולאהדת הקהל. לחניו המופלאים לשירים אהובים, המתאפיינים בהרמוניות מורכבות לצד מנגינות פשוטות ובלתי נשכחות, ועבודתו המוסיקלית – מתוחכמת אך לעולם לא יומרנית – הפכו לפסקול של התרבות הישראלית במשך יותר מארבעה עשורים. המופע מורכב משירים מכל הקריירה העשירה של יוני :שטח ההפקר , ערב עירוני , שוב היא כאן , בלעדיך , עטור מצחך , שיר אהבה סטנדרטי ,   השיר על הארץ ,עד הבוקר ,שטח ההפקר , קילפתי תפוז , שיר נבואי קוסמי  ועוד..

8.8 יום שלישי, מארינה מקסימילאן ויסימין מועלם שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות: 19:30 תחילת מופעים: 21:00

מארינה: מארינה מקסימיליאן, היוצרת והזמרת הוירטואוזית, הזיקית המוסיקלית הכי מרתקת במוזיקה הישראלית, במופע סוחף אנרגטי, מהפנט, נגיש מהנה ונוגע, עם מיטב הרפרטואר שלה מכל התקופות – Tango, ביחד, עמוק בטל, 1990, Hurricane , Glow now,   I trust this man, יש פה בית, עולה על שולחנות, רגעים ועוד… וביצועים חדשים וייחודיים לשירים שפוגשת בדרך.

יסמין מועלם:

יסמין מועלם בהופעה

9.8, יום רביעי, ברי סחרוף מארח את טונה

פתיחת דלתות: 19:30 תחילת מופע: 21:00

ברי סחרוף והלהקה יגיעו ב-9.8 לחגיגות ט"ו באב באמפי בית גוברין עם המופע החשמלי החדש, כשאיתם אורח מיוחד: טונה!

עם סחרוף מופיע ההרכב המשובח שמלווה אותו כבר שנים, עם השירים מהרפרטואר המוכר והאהוב וגם כאלה שלא נוגנו זמן רב בהופעות.

על הבמה: ניר מנצור (תופים), גידי רז (סמפלרים וגיטרה), אורן לוטנברג (גיטרה חשמלית), בנו הנדלר (בס) ויונתן דסקל (קלידים).

 

12.8 אביב גפן והתעויוט מארחים את שלום חנוך

פתיחת דלתות: 19:30 תחילת מופע: 21:00

מהזמרים והיוצרים הגדולים והנחשבים בתעשיית המוזיקה בישראל.

אביב גפן, כוכב הרוק הגדול בארץ מלווה בלהקתו הקבועה "התעויוט" מופיעים יחד מזה 25 שנה על הבמות הגדולות בארץ בסטנדרט הפקה וסאונד בינלאומיים.

בשנים האחרונות שיתף גפן פעולה באולפן ובהופעות עם אומנים ישראלים כגון: ברי סחרוף, אביתר בנאי, עידן רייכל ,אריק אינשטיין, מתי כספי ועוד.

יחד הניבו תוצאות מרשימות וזכו ליצור שירים יפיפיים ולהגיע למקומות הראשונים במצעדי המוזיקה הגדולים בארץ.

 

13.8 חנו בן ארי במופע חדש

פתיחת דלתות: 19:30 תחילת מופע: 21:00

חנן בן ארי האמן שהפך את ההופעות שלו למאורע המבוקש בישראל, מגיע עם מופע חדש שיכלול את כל השירים המוכרים והחדשים .

19.8 הדג נחש והתקווה 6 שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות:19:30 , תחילת מופעים:20:00

הדג נחש:  הדג נחש – להקת ההיפ-הופ הגדולה בישראל

אחרי 8 אלבומים, כל תואר אפשרי -מלהקת השנה, שיר השנה, 3 פעמים ברציפות הוכתרו כלהקה האהובה ביותר על בני הנוער והחיילים, אלבומי זהב ואלבומי פלטינה ושירים שהם חלק בלי נפרד מפס הקול הישראלי, הדג נחש עושים היפ-הופ ציוני במופע מיוחד עם הלהיטים הגדולים!
מאז ומתמיד הקפידו הדג נחש להרים את הראש, להביט מסביב ביושר ולתרגם את מה שהם רואים ומרגישים לאמירה סובייקטיבית אך כנה – אמירה שעם השנים והאלבומים הפכה את הדג נחש ללהקה שההוויה הישראלית שלה היא מובהקת, אותנטית וישירה, וזהו גם סוד ההצלחה שלהם.

התקווה 6 : הלהקה הכי ישראלית שיש עם קילומטרג׳ בימתי של 20 שנה פותחת את עונת ההופעות הקיצית! התקווה 6 ידועה בהופעותיה שנחשבות מהטובות בארץ, בשל השילוב המושלם בין כישרון ענק, כריזמה סוחפת, נוכחות מוסיקלית מרשימה והרבה שמחה כנה.

יכולת הלהקה לפצח את הדנ"א הישראלי והחיבור למגוון המגזרים זיכה את הלהקה בכינוי ״הלהקה הכי ישראלית״. עם שירים שנוגעים בדברים שמדברים לכולנו והפכו להמנונים, כמו "הכי ישראלי", "משהו נעים לנשמה", "הכל עוד לפניי״ וכמובן אינספור להיטים על כמו "שימי לי עוד רום”, “קופנגן”, “עוד פעם פעם״,״העברית החדשה״, ״לחיים״ ו-״לחזור הביתה״. בנוסף בשנת 2021 שיחררה הלהקה שיתוף פעולה ייחודי עם צה״ל – והוציאה את ״המנון הלוחם״ שיר מחווה לשירי המורל של היחידות הקרביות בצה"ל.

לאורך השנים זכתה הלהקה בתארים כמו הרכב השנה, מההרכבים המובילים בספוטיפיי, הופעה בטקס המשואות, וכמובן את התואר הלהקה האהובה ביותר בקרב חיילים.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא