כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

עוזאל – אחריך

אייל "עוזאל" קהלני משיק את אלבום הבכורה שלו "אחריך"

אייל קהלני, העונה לטייטל הבימתי עוזאל משיק הבוקר את אלבום הבכורה שלו, במתכונת EP הכולל שבעה שירים שנכתבו על ידו יחד עם איתי שמעוני (שגם הפיק את האלבום), אופיר יוגב, נתי אבידן, צוק אלגזי ועידו בן דב.

את השקת האלבום מלווה וידאו קליפ לשיר הנושא – אחריך

עוזאל הוא ראפר השר בעברית שהחל את דרכו בעולם המוזיקלי לפני מספר שנים כאשר החל לשחרר שירים רבים לערוץ היוטיוב שהוא פתח. השירים שיושבים בתוך עולם הראפ והטראפ מדברים על הנושאים המוכרים לסצנה הזו – כח, אהבה, כסף, סקס, לאו דווקא בסדר הזה.

מדובר בשירים שקיבלו הפקה מוזיקלית מהודקת עליה היה אחראי עילי רביב (אחיהם של עירא רביב מ"המסך הלבן" ואסא רביב מ"מונטיפיורי") המכונה בסצנת הראפ בשם "צוקוש", אלו שירים טובים, עם ביט, פלואו ומלודיה שלוקחים אותך כל אחד מהם לסיפור בפני עצמו, הייתי מגדיר אותם כמראה משובחת של הראפ הישראלי העכשווי ומניח אותם על אותו מדף עם השמות הגדולים בתחום בארץ.

אולם להפתעתי השירים הללו לא נכללים באלבום שיצא, האלבום הראשון בעצם של עוזאל. ככל הנראה משהו קרה בשיתוף הפעולה של עוזאל וצוקוש ודרכם המוזיקלית נפרדה.

לפני חצי שנה הוחתם עוזאל בלייבל יוניברסל ישראל, שלוחה מקומית של יוניברסל העולמי. והחל לשחרר שירים חדשים מלווים בקליפים שהושקע בהם לא מעט… עוזאל נטש את מסלול הטראפ הקלאסי ולקח את הראפ שלו למחוזות מזרחיים מחד כשהוא מוסיף סלסולים למילים ומצרף את שגיא זהבי כנגן בוזוקי ועוד בשיר "שבועיים", מאידך הוא גם נוגע בעולם השירה האמונית כאשר הוא משבץ פסוקים מפיוטים יהודיים עתיקי יומין בשיר "אפיל תחינתי".

עם יציאת האלבום אמר עוזאל – "היה לי חשוב שבמרכז הפרויקט הזה יהיה הלב והרגשות שכולנו חווינו בחיים, ולהשתמש בסאונד שיצרנו כדי להעביר אותם בדרך חדשה. אל תפסיקו לאהוב".  

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא