כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות פופ

מגמה – לכבוש את פארק הירקון

אחרי הקיסריות, המנורות וכלל הפארקים בארץ מסתמן כי פארק הירקון הופך ליעד מוזיקלי לזמרים הכי פופולאריים בישראל, עדן חסון הולך על הדשא, כל הפרטים.

פארק הירקון כמתחם להופעות ענק היה שמור בדרך כלל למופעי אמנים המגיעים מעבר לים, מי ששבר את הטאבו היו חברי להקת משינה אשר בקיץ 1986 הופיעו בפארק אל מול 50 אלף צופים. גם שלמה ארצי עשה זאת שם.

כעת, כארבעים שנה מאז נחנך הפארק במתחם הופעות מגיע הדור הצעיר של הזמרים הישראליים הכי פופולאריים ומסמן את מתחם הדשא הענקי הזה של העיר תל אביב וגוש דן בכלל כאתר הופעות.

מי שהחזיר את הפארק למפה היה עומר אדם שהרים במקום כהרגלו מופע 360 אל מול 50 אלף צופים במרץ 2019.

בקיץ הקרב כבר נקבעו מספר הופעות על טהרת האמנים הישראליים (כמובן שיתקיימו גם מופעי חו"ל..), הראשון להכריז על מופע שכזה הוא עדן חסון, מי שנחשב לאחד הכוכבים המצליחים כיום שפרץ רק לפני חמש שנים כזמר עם השיר שהפך ללהיט ענק " שמישהו יעצור אותי" וגרסתו ללהיטה של הזמרת נוי פדלון "סוודר". לצד קבלת פרס מאקו"ם כמלחין משפיע הוא הספיק לסמן את דרכו עם שלל להיטים ומופעים מלאים בקהל תוך שהוא מפלס את דרכו בין הקיסריות, הארנות, סבב הופעות יחד עם עדן בן זקן בין הקהילות היהודיות בארצות הברית, היכל מנורה (ארבע פעמים סולד אאוט – 12 אלף צופים כפול 4!!!).

כעת הוא מציב לעצמו ולקהל הרב שנוהר אחריו יעד חדש – למלא את מדשאת הענק בפארק הירקון, בהצלחה!

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא