כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

תמיר מוסקט ואורי קפלן מארחים את רייקל ג'ונס – Everywhere We Go

תמיר ואורי החברים מהבלקן ביט בוקס כעת בטייטל Digital Monx בשיר מחווה לספורטאים עם מוגבלויות , על הווקאלז - רייקל ג'ונס, צפו בקליפ -

כאשר תמיר מוסקט ואורי קפלן לא קופצים על הבמות ברחבי העולם עם ההרכב האהוב שלהם BBB הם עוסקים בהפקות מוזיקליות והרפתקאות מאתגרות, היום הם שחררו את השיר השני במסגרת הפרויקט הקרוי Digital Monx. השיר המסתמן כלהיט אוניברסלי קרוי בשם Everywhere We Go ובו מתארחת הזמרת והווקאליסטית רייקל ג'ונס, מקינגסטון, ג'מייקה,  החברה בהרכב הצ'יל אאוט\טריפ הופ האמריקאי – Thievery Corporation (שהיה אמור להופיע בקיץ שעבר בקיסריה…). כל כולו עוסק במחווה לספורטאים עם מוגבלויות, בבחינת נצחון הרוח על הפיזיות או יותר נכון על המגבלה הפיזית. בין המופיעים בקליפ אותו יצר סאשה פרילוצקי מצויה השחיינית הפראלימפית ענבל פיזרו אלופת העולם בשחייה למאה מטרים חזה בשנת 2002 בתחרות בארגנטינה, אליפות זהה בשנת 2006 בתחרות בדרבן דרום אפריקה, ועוד מדליה אחת זהובה ונוצצת בתחרות שהתקיימה בשנת 2010 באיינדהובן במקצה חופשי מאה מטרים, בנוסף לאליפויות העולם הללו יש לה (ספרתי..) עוד 27 מדליות בינלאומיות, ארד וכסף וזהב בתחרויות יבשתיות. לצידה של הזמרת רייקל תמיר על הקלידים והתופים ואורי על הזורבה והדרבוקה.

על השיר שהוקלט חלקו בג'מאייקה (השירה) ותל אביב (באולפן של תמיר), מספרים תמיר ואורי – "ברגע ששמענו את רייקל ג'ונס, הרגשנו את הפלואו וכשהלבשנו את הדאנסול וייב הזה עם מקצב ימתיכוני של כלי הקשה וחצוצרות זה הרגיש כאילו והתמהיל הזה תמיד היה שם. הקליפ עוסק באנשים השואפים, פורחים וחיים באופן מלא עם השונות שלהם. זה קשור לרוח האנושית."

צפו בקליפ

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא