כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

רשת זאפה יוצאת במבצע צפייה מהכורסא

רשת מועדוני זאפה החולשת על מירב ההופעות של האמנים המקומיים מבקשת לצרף גם את הציבור שמתעצל להזמין בייבי סיטר ולהיכנס לרכב כדי לצפות בהופעות אל קהל הצופים וזאת באמצעות תכנית חדשה הקרויה Zappa TV . אמש החל השידור החי. כל הפרטים.

בחר מופע לצפייה, זאפה טיוי. צילומסך

התכנית החדשה הינה מודל המאפשר לרכוש מנוי על בסיס חד פעמי או חודשי כדי לצפות מהבית בהופעות המשודרות בלייב באיכות HD כפוף לרוחב פס חיבור האינטרנט הביתי, במחיר של פחות מכוס קפה או בקבוק סודה הרשת מאפשרת לחברי המועדון לצפות בהופעות אמני מיינסטרים המופיעים במועדוניה בסניפים השונים כולל אמפי שוני.

מדובר במודל שכבר רץ בעולם הרחב, תחרויות ספורט, מופעים בפסטיבלים בינלאומיים המשודרים ברשת בפלטפורמת Youtube באיכות גבוהה, כעת זה מגיע לארץ.

החודש כבר מוצעות הופעות של האמנים פבלו רוזנברג, יסמין לוי, יונתן רזאל, האנג'לסי, גליקריה, ירמי קפלן (שיארח את תערובת אסקוט, רותם כהן ועוד שורה ארוכה של הופעות שימתינו ללקוחות לצפייה חוזרת בזמנם החופשי במערך VOD וביניהם ניתן למצוא כבר עתה את השמות הללו – מרינה מקסימיליאן, אביתר בנאי, גלית גיאת, דודי בר דוד, דודו טסה, עמיר בניון, מושיק עפיה, סגיב כהן, פול טראנק ועוד….

רשת זאפה שלחה הערב הודעה במייל לחברי מועדון הלקוחות שלה ואנחנו בבלוג הנמנים על המועדון ביקשנו לבדוק את התכנית החדשה, עם הקוד שקיבלנו הזמנו את המופע של פבלו רוזנברג במועדון זאפה בחיפה, בדיוק בשעה עשר בערב השידור החל, בתחילה היו קצת חריקות, אך אחרי שתיים שלוש דקות הכל התאזן והשידור זרם כמו שצריך ללא באפרים וללא מריחות על המסך, את השידור קלטנו על גבי טאבלט ששידר לסמארט TV אליה חובר מקרן קול של JBL שכוונו בו הבאסים לרמה גבוהה על מנת לתת תחושת אשליה של מופע חי.

כך זה נראה במהלך השידור, כמה תמונות שלכדנו מהמסך…

המופע עצמו בו בחרנו לצפות מהמועדון החיפאי הציג את הקהל הרב שמילא את המועדון ובאמצעות כמה וכמה נקודות צילום הראה זויות שונות תוך כדי מהלך המופע, מבט כללי מרחוק, קלוז אפ מזויות שונות, מצלמות אקטיביות שעקבו אחרי האמנים, לצידו של פבלו רוזנברג והרכב הנגנים הצטרפו אמן כלי ההקשה רוני עברי, הזמר הקולומביאני איטלו גונזלס ולקראת הסוף בנו של פבלו, מיכאל שכבר מזמן איננו הנער הצעיר אלא גבר עוטר זקן אופנתי שהצטרף לדואטים עם האבא ואף ביצע כמה שירים בעצמו. המופע עצמו נמשך מעל שעה וחצי וכלל הדרן קצרצר כאשר פבלו מרשה לעצמו לנטוש לכמה רגעים את הבמה ולרדת אל הקהל בין השולחנות.

ואיך הייתה התחושה שלנו כצופים מהסלון? הי, זה עבד, אף אחד לא עבר מולנו בדרך לשירותים, אף מלצר לא הסתיר לנו עם מגש הכוסות ואף אחד לא דיבר לידינו והוציאנו מריכוז. הבעיה היחידה בשידור החי הייתה שאי אפשר לעצור את המופע כשאתה רוצה ללכת אל המקרר או לחילופין לשירותים, אבל היי, אם היינו נאלצים לשלם את המחיר הרגיל לשידור בסך 5.90 ₪ זה עדיין היה יוצא זול יותר מכוס קפה בקופיקס, על פי התכנית של הרשת ניתן לרכוש חבילה חודשית ללא הגבלה במחיר 24.90 ש"ח.

בקטנה א' – הייתי מבקש גם פתיחת ערוץ הקלטה מול הקהל כדי לקבל את השירה בציבור כאשר היא מתבצעת, מוסיף לאופי של המופע והצפייה, כדאי לקחת זאת לתשומת לב טכנאי הסאונד של זאפה…

בקטנה ב' – סוג של פתיחת דלת אחורית למי מבקש לתעד שיר או מופע שלם, שלל האפליקציות והתוכנות הקיימות היום בשוק המאפשרות לבצע לכידת מסך הוידאו און ליין ולשמרו כקובץ באיכויות שונות, נושא המעלה שאלות בפני עצמו…

אבל, רשת מועדוני זאפה, שיחקתם אותה!

יש גם אפליקציה לאנשי הסמארטפונים…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא