כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות פופ

סערה ימתיכונית – איתי לוי יוצא לעצמאות

הזמר איתי לוי עוזב את משרד "ליאם הפקות" ויוצא לדרך עצמאית, כל הפרטים

בהודעה משותפת של חברת ליאם הפקות שבבעלתו של אייל גולן, והזמר איתי לוי הוכרז כי איתי פורש מהחברה ויוצא לדרך עצמאית אחרי 5 שנות פעילות. איתי יתנהל מעתה באופן עצמאי באמצעות חברת הניהול "רות הפקות" המצויה בבעלותו.

כזכור ברקע הדברים סכסוך כספי בין אייל גולן ובני פרץ שניהל את החברה ואותו, כעת בליאם הפקות מצויים מלבד אייל גולן גם הזמרת נסרין קדרי, הזמרים לואי עלי, רועי סנדלר, מצדה איש ימיני וכן השדרן והמנחה ירון אילן.

לדברי אייל גולן, הוא זיהה את הפוטנציאל והכשרון של איתי לוי עם הכמיהה בדרך להצלחה. לדברי גולן הוא גאה על הזכות שניתנה לו ללוות את איתי ולהיות חלק בלתי נפרד מההצלחה שלו.

איתי לוי עצמו מסר בהצהרתו – "בתום חמש שנים אני יוצא הבוקר לדרך חדשה, וכשאני מביט לאחור, אני נרגש ומודה לאנשים שהיו בשבילי. בראש ובראשונה אני מודה מעומק ליבי לליאם הפקות, ולאייל גולן- על דרך ארוכת השנים- בה טרפנו את העולם. דרך של הצלחות וחוויות משותפות. ולך אייל היקר, אני מודה על הפרק המשמעותי הזה, אין לי ספק שנמשיך לשתף פעולה והחברות שלנו, שהיא מעל הכל רק תתחזק. זה יום מיוחד בשבילי- ושיהיה רק בהצלחה ובשורות טובות".

פרידתו של איתי לוי מחברת "ליאם הפקות" מגיעה כשבועיים לאחר שהחברה עצמה הפסיקה את ההתקשרות עם דקל וקנין, הילד הטברייני שהתמחה בסלסולים…

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא