כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהמוזיקה בצל מגיפת הקורונה
כולל וידאו

הזמרת לאורה פרגוליצי – LP, חוזרת והפעם – ברשת

הזמרת שזוכה לפופולריות רבה גם בישראל מכריזה על הופעה עולמית וירטואלית שתערך ב 1 לאוגוסט 2020, כל הפרטים

הזמרת והיוצרת האמריקאית LP שהסינגל האימורטלי שלה Lost On You זכה השנה למקום של כבוד לפופולריות רבה בישראל מכריזה על הופעה עולמית וירטואלית שתערך ב 1 לאוגוסט 2020. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

לאחר שסבב ההופעות העולמי של לאורה פרגוליצי לשנת 2020 נדחה בשל מגיפת ניגף הקורונה, היא מכריזה היום על מופע חי גלובלי אשר ישודר בשידור חי מאולפני Beehive studios בלוס אנג'לס בשבת, 1 באוגוסט, האירוע צפוי להיות המופע היחיד מתוך ההפקה המלאה של LP בשנת 2020, ויכלול את לאורה עצמה ולהקתה אשר יבצעו סט להיטים המועדפים על המעריצים לצד גרסאות מחווה וגם מוזיקה חדשה לגמרי.

מדובר בשידור באיכות HD אשר יתקיים  על פי שעון ישראל ביום ראשון לפנות בוקר מהשעה 02:00 . יחודו של השידור באפשרות לאחד תוך שידור סטרימינג את המעריצים מכל העולם אשר יוכלו הן לצפות במופע והן לקיים צ'אט אודות המופע.

המעריצים יכולים לרכוש כרטיסי כניסה כללית (GA) וחבילות VIP All Access Pass באתר veeps.com. כרטיס של 20 דולר GA יכול להבטיח כניסה לסטרימינג, כמו גם גישה למופע לאחר מכן בארכיון. המעריצים שלא יצליחו להתכוונן בשידור חי, ואלה שרוצים לתפוס אותו שוב (ושוב), יכולים ללחוץ על קישור הכרטיס שלהם בכל עת כדי לצפות בארכיון. ניתן להשיג חבילה עם כרטיס GA וחולצה "2020 Virtual World Tour" במהדורה מוגבלת.

חבילות VIP מתחילות ב 50 $ וכוללות גישה להופעה החיה והארכיב; הזמנה "לשבת" בבאלאנס  של המופע בתאריך 31 ביולי; ובנוסף גישה לתכנים בלעדיים מאחורי הקלעים, כולל שאלות ותשובות מאחורי הקלעים עם LP, תמונות וסרטונים משבוע החזרות שהוביל לתוכנית, ועוד ועוד. גם מעברי גישה לכל VIP מוצעים עם חולצת ההופעה מוצעים למכירה.

כך לאורה על המופע הצפוי – "ציפיתי לסייר ברחבי העולם עם המופע בשנת 2020, אבל לצערי נאלצנו לדחות את זה לשנת 2021. לכן, כדי להרים את רוחי, ואני מקווה שאנשים אחרים החלטתי להקים מופע ראוי בלוס אנג'לס, שישודר לכל העולם על מנת שכולם יועלו להיות חלק ממנו. חלק מההכנסות יוקדשו לקרנות קואליציית הצדק השחור הלאומי בארצות הברית"

אז עד שלאורה תחזור לישראל בשנת 2021, תתכוננו למופע הוירטואלי.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא