כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

יונתן רזאל – If You Want ToTravel

הזמר והיוצר יונתן רזאל חוזר לשפת ילדותו עם שיר חדש בשפה האנגלית

אין צורך להרחיב אודות יונתן רזאל, שמו ושירתו נשמעים למרחוק הרבה מחוץ לקהילה הדתית ,, הוא בדרך לפרויקט חדש השובר מחיצות ומסגרות.

כך יונתן על השיר בשפת ילדותו – "כיליד ניו יורק ( ואם כבר ..לדייק ..מנהטן ) ולאמא שהייתה בוודסטוק נחשפתי בראש וראשונה לבוב דילן ביטלס וכ'ו – והשירים הראשונים שלי היו כאלה ..אבל חיכיתי הרבה זמן עד שיצא ממני באופן טבעי  את המשפט הזה if you want to travel fast וכ'ו , ראיתי רשומות על קיר בשדה תעופה בדרום אפריקה לפני כמעט עשרים שנה , כשפיספתי מטוס חזרה לארץ ביום שישי ונאלצתי לחפש לי מקום לישון אצל חברים של חברים. המשפט הוא משפט חכמה שבטי אפריקאי שמדבר על זה שאם אתה רוצה לסוע מהר – סע לבד – אך אם אתה רוצה לסוע רחוק- סע יחד חזק . שנים רבות חלמתי להשלים את המשפט , להרחיב את הרעיון ולהלחין …עד שיום  אחד זה קרה. הקליפ של הבמאית המעולה שירה ביליג מתאר מסע של איש אדמה בודד המוצא את דרכו לחום של משפחה ובית. זה בעצם השיר הראשון שאני מקליט באנגלית אך יש עוד כמה וכמה ב"קנה " ומקוה שזה יהיה חלק מפרוייקט גדול יותר" 

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא