כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

נוי פדלון – סוודר

במהלך השנה האחרונה וממש מתחת לרדאר בשקט בשקט ובעבודה קשה,  צומחת כאן זמרת, יוצרת, מוזיקאית ומפיקה מוזיקלית שהשם שלה לא מפסיק להדהד בתוך התעשייה.

אם את השם של נוי פדלון עדיין לא שמעתם, יוצאת תכנית הריאליטי "הכוכב הבא", את הלהיטים שהיא כתבה אתם בוודאי מכירים. מ"שתישרף האהבה" המשובח שכתבה והלחינה לאיתי לוי (יחד עם איתן דרמון ועדן חסון) ועד ל"הכל דבש" הרומנטי שכתבה למשה פרץ (ביחד עם רובי פאייר).

אחרי שהייתה מאחורי הקלעים זמן רב היא החליטה לצאת אל קדמת הבמה ולהוכיח כי גם היא יכולה וגם היא עשויה מהחומר הנכון. השיר "סוודר" נכתב והולחן בידי נוי יחד עם שותפה לפאנל היצירה עבור האחרים רובי פאייר, הפעם כמובן הם כתבו עבורה.

ובתוך כך אחד מידידיה של נוי, הזמר והיוצר עדן חסון שמע את השיר בשלבי הסקיצה, נדלק והקליט אותו בעצמו לשם שעשוע תחת הטייטל "איזה קור בחוץ", לא לקח זמן רב וכל העניין דלף לרשת, הסקיצה של חסון כבר עברה ידיים רבות וזכתה לעשרות אלפי האזנות. בשל כך החליטה נוי פדלון לשחרר היום את הביצוע המקורי שבינתיים הספיקו עוזי ג'ורג' מתניה טאוסיג לצלם, לביים ולערוך בוידאו קליפ.

כך נוי דיווחה  על השיר החדש והדליפה של הסקיצה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה לפני מספר ימים: "אז בימים האחרונים זה רץ והייתי חייבת לשתף אתכם במה שקורה, בעזרת ה׳ בשבוע הבא יוצא סינגל הבכורה שלי, שכתבתי והלחנתי עם רובי פאייר והפקנו ביחד. השיר דלף בגרסה של חבר יקר ואני החלטתי לא להשאיר אתכם סקרנים, אז רצתי לאולפן וכבר בשבוע הבא ״סוודר״ אצלכם כדי שלא יהיה לכם קר יותר".

אז הנה הסוודר, תתחממו

גם את הסקיצה של עדן חסון יש לי כאן..

https://soundcloud.com/qvvmpky71g0w/xelbi9pp5pey

ואם כבר מערבבים יוצרים ומבצעים, אז הנה הביצוע של נוי עצמה לשיר שכתבה ולהחינה למשה פרץ "הכל איתך דבש"

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא