כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ארקדי דוכין ואיזי – השיר של עומר

ארקדי דוכין ואיזי יוצקים חיים בשירו של עומר אוחנון שנספה בתאונת דרכים

ארקדי דוכין ואיזי משתפים פעולה ויוצקים חיים, שירה ומנגינה בשיר המלווה בסיפור קשה וטראגי, השניים לוקחים את הכאב והופכים אותו לדרמה המעבירה מסר להתנהגות זהירה ומחושבת על הכביש.

את מילות השיר כתב עומר אוחנון ז"ל,אשר היה בסך הכל בן 24 כאשר עלה על האופנוע בדרכו חזרה מחדר הכושר ברחוב ביאליק ברמת גן ונפגע קשה בתאונת דרכים. אחרי מאבקים על חייו, נפטר עומר מפצעיו באותו הערב בבית החולים איכילוב.

עומר היה ברמן בבר ה"מיזוארי", מדריך חדר כושר וסטודנט בווינגייט. ביום התאונה מצאו בני משפחתו במעיל האופנוענים שלבש, שיר אהבה מרגש כתוב בכתב ידו על דפי מחברת קרועים.

ארקדי דוכין בשיתוף עם איזי, לירון סויסה, המשפחה ועמותת אור ירוק, ערכו, כתבו, הלחינו ועיבדו את השיר, אשר נבחר להוות שיר בקמפיין מטעם העמותה במטרה להעלות את המודעות לתאונות הדרכים.

את השיר מלווה קליפ בבימויו של ואדים מכונה ובכיכוביו של השחקנים שלום מיכאלשווילי, דניאל גל, יוני אברג'יל, חי אברג'יל, רובי אהרון, גיא רוזוולד וארז רוזנהרק.

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא