כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

ההופעות החיות חוזרות החל מתאריך 14 ביוני 2020

החל מתאריך 14 ביוני מדינת ישראל עומדת לחזור לשגרה בתחום אירועי התרבות והמופעים, כך הודיעה שרת התרבות מירי רגב

משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות, סיכמו, כי החל ב-14 ביוני אולמות התרבות ברחבי הארץ ישובו לפעילות הדרגתית וייפתחו בפני קהל. בהתאם להבנות שהושגו, הושבת הקהל באולם תתבצע תוך שמירה על מרחק של שני כסאות בין אדם לאדם ותתאפשר תפוסת קהל בהתאם לגודל האולם.

כך שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב בהודעה לתקשורת הבוקר "אני שמחה לבשר על חזרת הקהל לאולמות התרבות באופן הדרגתי החל ממחצית יוני. זוהי בשורה של ממש למוסדות התרבות, לאמניות ולאמנים, שניזוקו קשות ממשבר הקורונה, כמו גם מענה ישיר לצמאון של הקהל הישראלי לפקוד את אולמות התרבות וליהנות באורח ישיר מהעושר התרבותי שלנו כחלק מהחזרה ההדרגתית לשגרה. אני ממשיכה לפעול בכל דרך כדי שהיוצרים והיוצרות ישובו לפעילות מלאה בהקדם האפשרי. פתיחתם של האולמות לקהל היא שלב הכרחי במתן מענה של ממש למצוקתם של האמנים שלנו, להבראת הכלכלה, לצמאונו של הקהל הישראלי ולחידושה של היצירה הישראלית."

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא