כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ברי סחרוף ודודו טסה – הכי קרוב שיש

ברי סחרוף ודודו טסה משחררים קליפ לשיר "הכי קרוב שיש" מתוך האלבום המשותף "בדל של אור", צפו

אחרי שברי סחרוף ודודו טסה השיקו את האלבום "בדל של אור" הכולל 9 שירים משותפים שנכתבו והולחנו ומבוצעים במשותף כולל מילותיהם של המשורר אלי אליהו, המוזיקאי גלעד כהנא, האחים עאסי ומנסור רחבאני, אלבום שזכה לאהדה והערכה רבות. הגיע זמן השעשועים, הפעם נבחר השיר "הכי קרוב שיש" שאת מילותיו כתבו יחדיו המשורר אלי אליהו ודודו טסה שגם הלחינו יחד עם ברי סחרוף. הנרטיב של השיר עוסק באקסיומה – "אין כמו אבא", ומספר על הקשר הבלתי אמצעי של הבן אל אביו.

על השקת השיר מתוך האלבום במעטפת קליפ מספר דודו – "בזמן העבודה על האלבום, ישבנו שעות באולפן, שזה המון כוסות קפה והרבה שיחות שהתגלגלו לשיחות נפש. דיברנו המון על הילדות, אבהות ועל ההורים. הרבה מזה נמצא בשיר הזה, קראנו לו "הכי קרוב שיש" לא במקרה. את הקליפ, שאני מאוד אוהב, ביים אדם גבאי ברגישות ודיוק אינסופי. תודה על הנדיבות שלו ושל ששון גבאי סופרסטאר. מה שהם הביאו איתם, לא מוצאים בשום מקום."

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא