כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

יש הופעות, לא בישראל

כוכבי הזמר הימתיכוני כבר אורזים מזוודות ומיקרופונים בדרך לנסיכויות המפרץ הפרסי, המפסידה – מדינת ישראל.

כל פוליטיקאי מתחיל או חובב יודע כי הסיבה הבסיסית לכך שעולם המופעים לא חוזר לשגרה, אפילו חלקית, מוגבלת, מודרכת, היא החשש של אנשי מפלגת השלטון לאפשר לשותפה היריבה שלהם בממשלה לסמן וי פוליטי. כולם מבינים כעת שאם ח"כ מירי רגב הייתה עדיין שרת התרבות ולא שרת התחבורה הכל היה נראה ונשמע אחרת.

כאשר בכירי הזמר הימתיכוני בישראל כבר עורכים סיורי שטח במתחמי המופעים והארנות של מיטב המלונות בדובאי ושכנותיה, כאשר הדילים לנופשונים הכוללים בין היתר מופע או שניים של בכירי הזמר הימתיכוני כבר יוצאים לדרך, זה ברור ומובן מאליו שמדינת ישראל הפסידה ובגדול.

בכירי תעשיית המופעים, מנהלי הכוכבים הגדולים ואלו שקולטים את ההזדמנויות ל"דפוק קופה" כבר התניעו ויצאו לדרך. אם במועדוני ישראל האבק ימשיך להצטבר על הבמות והשולחנות לאורכו של החורף הממשמש ובא הרי שהמקום החם כדי לחוות מופע חי של כוכב זמר ישראלי, לרוב בסוגה הימתיכונית, הוא החוף המערבי של המפרץ הפרסי, במלונות הפאר הכוללים ארנות ואולמות מופעים. היכן שגם כוכבים בינלאומיים עוברים בדרכם בסבבי ההופעות חוצות עולם שלהם.

בניה ברבי, מופע סגור
בניה ברבי, מופע סגור

מצד אחד אנחנו שומעים כבר על התארגנויות של כמה כוכבי זמר ימתיכוני להעביר את החורף הקרוב בדובאי, עומר אדם כבר עושה זאת הלכה למעשה, כוכבים נוספים מתארגנים על המזוודות, בין השמות שעלו כמועמדים להתארגן על הופעות שלהם בדובאי מצויים אייל גולן, שרית חדד, ישי לוי, שירי מימון, ריטה, דקלה, דודו טסה. בניה ברבי ומנהליו כבר סגרו דילים להופעות. לפני זמן קצר יצאה הודעה רשמית כי עדן בן זקן ועדן חסון יופיעו יחדיו בפסטיבל נשים שיתקיים בדובאי בהפקת שרית הפקות באחד מסופי השבוע של חורף 2021…

שרית הפקות מכריזה על פסטיבל
שרית הפקות מכריזה על פסטיבל

לא רק הסקטור הימתיכוני אורז מזוודות, גם הסקטור העסקי, החברות שמחפשות את נופשוני אירועי החברה שלהן שיועתקו כעת למלונות בדובאי יהוו כר פורה לתעשיית האירועים הגדולים בישראל שמפיקיה כבר סוגרים עסקאות אל מול עמיתיהם שם באמירויות.

ובארץ, קול דממה דקה, ניוותר כאן עם מופעי קפסולה עד 20 איש, בחצר, על הגג (כשאין גשם) או בגניבה בבית פרטי במושב או בכפר, הרחק מעיני האח הגדול…

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא